9 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook vaker wel dan niet doorlekken. Wij hebben al de grootste maat luiers, ze is 18 kilo. Ik heb geen tips helaas, super vervelend voor haar ze word er wakker van 😕

2 maanden geleden

Hoi! Onze kleine is niet zo klein meer met 1 meter en 20 kilo dus hij heeft grootste maat luiers al. Wij geven hem ook iets minder drinken voor het slapen gaan. Hij gaat om 19.00 naar bed en als wij zelf naar bed gaan verschonen we hem nog een keer in bed terwijl hij slaapt, dit heeft bij ons het issue eigenlijk helemaal opgelost door die 1 keer extra verschonen al💪

2 maanden geleden

Hoi, Wij hebben hetzelfde. Onze zoon weegt 18 kilo. Wij doen kruidvat maat 7 en een nachtluier erover. Ik verdroog hem rond 2200 en 00:00. Meestal gaat het goed. Soms ook niet. We weten niet waar het aan ligt. Maar gisteren heb ik hem om 00:00 niet meer gedaan en was hij droog vanmorgen. Geen idee hoe dat kan. Heb wel gehoord dat de kruidvat luiers een vernieuwing hebben ondergaan die niet top is.

2 maanden geleden

Hier ook een groot probleem geweest. 9 Van de 10 keer lekte ze door in de nacht. Kort hielp het om een tweede grotere luier achterstevoren aan te doen over de eerste luier. Maar ook dan ging het vaak mis. Eerlijk gezegd heeft bij ons alleen geholpen om haar zindelijk te helpen worden. Ze is gelijk ook nachtzindelijk geworden, waardoor ze niet meer is doorgelekt sindsdien. Een opluchting, want wat was het steeds een gedoe. Veel succes dus. Heb helaas dus ook geen andere tips.

2 maanden geleden

Hier helpt het om te laten plassen op het potje voor het slapen.

één maand geleden

Hier ook veel doorlekken gehad (z’n hele leven eigenlijk) en hij heeft nu standaard een gewone luier maat 5+ of 6 aan met een luierbroekje maat 6 eroverheen (etos merk). Hij beweegt en draait ook erg veel in zn slaap, dus een gewone enkele luier heeft nooit goed gewerkt. De combinatie werkt prima. 14.6kg trouwens

één maand geleden

Thanks allemaal! Ik heb luiers maat 7 en geen onderbroek eroverheen en dit lijkt te werken. Misschien was het probleem zelfs wel alleen die onderbroek die knelde boven aan de band 😅

één maand geleden

Ja hier ook bijna elke nacht wel dat ze is doorgelekt. Ze plast daarvoor wel op het potje, maar ze wil haar beker ook mee naar bed en volgens mij drinkt ze wel aardig dus daar zou het ook wel mee te maken hebben. Helaas geen tips, wasmachine draait dagelijks haha

één maand geleden

Wij zijn over gegaan naar baby dry 7 van pampers. Laatste luier rond 2200 uur en droog wakker sindsdien