10 Reacties

één jaar geleden

Hier was het de kou waardoor hij ineens wakker bleef worden. Daarvoor sliep hij ook door. Toen de verwarming toch maar wat aangezet en sindsdien slaapt hij weer als een roosje. Het was ‘s nachts 14 graden op zijn kamer. Nu laten we het niet kouder als 17 worden.

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier was het de kou waardoor hij ineens wakker bleef worden. Daarvoor sliep ...
Dat is een goede tip! Wij hebben hier geen verwarming in de slaapkamers maar wel een klein kacheltje om de kou uit de slaapkamer te halen. Ik ga het eens proberen, dankje voor je berichtje! 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op madelonn

Dat is een goede tip! Wij hebben hier geen verwarming in de slaapkamers maa ...
Ik hoop dat het werkt! 😊

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier was het de kou waardoor hij ineens wakker bleef worden. Daarvoor sliep ...
Hier ook! Heb een hele goede slaper, maar opeens wordt ze 's nachts wakker met koude handjes. Het duurt dan zeker 1,5 uur voor ze weer in slaap valt nadat ze lekker bij me lag (achteraf om op te warmen). Ik was vannacht de verwarming vergeten uit te zetten, dus het was 20 graden in huis. En voor het eerst sliep ze weer de hele nacht door. Dus de conclusie is snel getrokken.

één jaar geleden

Reactie op Bertje-225

Hier ook! Heb een hele goede slaper, maar opeens wordt ze 's nachts wakker ...
Dankjewel voor je reactie! Fijn dat jij de oorzaak gevonden hebt. Jammer dat ze ons nog niet duidelijk kunnen vertellen wat ze nodig hebben he?

één jaar geleden

Voelden jullie baby’s ook koud aan in de nek? Hier wordt hij nu ook meeeega vaak wakker, speen erin en slaapt verder. Vraag me af of dat door kou kan? Het is rond 17 graden in z’n kamer. Maar hij voelt wel warm aan in z’n dikke winterslaapzak 😬 Ben ook opzoek naar een oplossing, begin aardig op te raken van elk uur of 2 uur uit bed te moeten pffff

één jaar geleden

Reactie op silverpeach

Voelden jullie baby’s ook koud aan in de nek? Hier wordt hij nu ook meeeega ...
Dat probleem hebben wij ook, kamer was zelfs rond de 22 graden en alsnog een koude nek en om de 2 uur wakker zo zielig

één jaar geleden

Nachtvoedingen zijn normaal en gezond, ook op deze leeftijd. Als jij het niet er vindt zou ik het lekker zo laten en er niet teveel over inzitten.

één jaar geleden

Reactie op madelonn

Dankjewel voor je reactie! Fijn dat jij de oorzaak gevonden hebt. Jammer da ...
Jep! Daarom ben ik ook van alles gaan proberen. Van extra nachtvoeding, extra luierverschoning, extra geborgenheid, wisseling van slaapjesschema overdag, en nu dus de verwarming hoger. Meer dan je best kan je niet doen.

één jaar geleden

Reactie op etos

Nachtvoedingen zijn normaal en gezond, ook op deze leeftijd. Als jij het ni ...
Denk dat dat het beste is ja. Tot nu toe geen reacties gekregen van moeders/vaders die zeggen: “heeee wat doe je nu/doe je dit of dat niet?” Dus ik ga de tip van bovenstaande ouders proberen. Mijn vader zei vandaag: tegen de tijd dat ze 18 zijn, slapen ze wel door. 😂 zo kun je het ook bekijken 😆