9 Reacties

3 jaar geleden

LATEX İS İ.p.v sab simplex uitgebracht. İn sab simplex zit helaas alcohol in zie bijsluiter.

3 jaar geleden

Ik heb met een tandenstoker erin geprikt en daarna kwamen de druppels er wel uit!

3 jaar geleden

Het flesje helemaal op de kop zetten. Da. Druppelt het goed door. (Er zicht blijkbaar een lucht ventiel in. Volgens m’n man. Dus die lukt hernia bepaalde manier wel schuin) ma als je hem helemaal op de kop houd loopt het uit eindelijk redelijk vlot door. Hier de ervaring dat wel wat helpt. Maar we zijn nu ook bij osteopaat geweest. En dat heeft ook al flink geholpen. Wij hebben ook dit potje. 1x daags bij de fles toevoegen: helpt de darmflora. Gaf de osteopaat aan hier zitten alle stammen in die goed zijn voor de darmen. Om de krampen te verminderen.. (ik geef het nu in combinatie nog met de sap simplex 15 druppels voor elke fles. En de probiotica (ortiflor) 1x daags ) En ik merk zeker nog meer verschil. Ze slaapt nu steeds beter overdag. Succes!! Hopelijk heb je er wat aan :)

3 jaar geleden

Je moet het flesje helemaal op de kop houden. Wij het bij beide kinderen gegeven. 5 tot 7 drupjes per voeding behalve snachts. De krampjes zijn hier op 1 hand te tellen. En ja er zit alcohol in maar! Er zit 0.01% in 1 van de vele ingrediënten dus...

3 jaar geleden

Reactie op nuralkaya

LATEX İS İ.p.v sab simplex uitgebracht. İn sab simplex zit helaas alcohol i ...
De alchol is niet de alchol zoals in de bier. Ma van de himbeere aroma. (Dus niet schadelijk zoals de wijn en bier alchol)

3 jaar geleden

Werkt hier super. Beide kids hebbe amper krampjes!