11 Reacties

één jaar geleden

Waarom zou dit niet mogen? Stapt je dochter al? Hier stapt dochter aan de hand en ze draagt deze schoentjes zonder problemen 😉

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Waarom zou dit niet mogen? Stapt je dochter al? Hier stapt dochter aan de h ...
Het schijnt niet te mogen omdat de voetjes nog volop in ontwikkeling zijn en harde zolen dit belemmeren. M’n dochter loopt al heel goed en zelfstandig

één jaar geleden

Lekker blote pootjes

één jaar geleden

Reactie op AmyBr

Het schijnt niet te mogen omdat de voetjes nog volop in ontwikkeling zijn e ...
Als je het zo bekijkt idd... hier doet ze enkel schoenen aan als we naar buiten gaan binnen loopt ze gewoon op haar blote voeten. Dus denk dat het enkel schadelijk is als je ze hele dag aan laat...

één jaar geleden

Toevallig deze ook vandaag binnen gekregen! Maatje 18/19 gekocht maar te groot 😅 ook deze op de foto gekocht maar helaas ook te groot maatje 18/19. Hier loopt ze nog niet maar trekt zich wel op en loopt langs randjes. Ik wil haar bijv bij de kinderboerderij wel laten staan/ kijken dus daarom schoentjes gekocht. Denk dat het niet veel kwaad kan zoveel kilometer lopen ze er nog niet op 🫣

één jaar geleden

Je kan inderdaad beter eerst voor schoenen kiezen met een zachte, soepele zool. Merken zoals Shoesme, Naturinos, Barefoot, Froddo verkopen speciaal schoenen en sandalen voor de kleintjes die beginnen te lopen.

één jaar geleden

Tip: koop ook vinted de duren merk schoentjes met goede zolen zoals shoeshme. Dan kun je ook ‘uittesten’ hoe fijn ze zijn voor je kindje

één jaar geleden

Veel op blote voetjes waar mogelijk! Mijn kindje van net 1 loopt al heel goed, we gaan dus ook veel naar buiten en naar de speeltuin. In dat geval is het belangrijk goede schoentjes te hebben, waarin het voetje goed kan afwikkelen en het de loop ontwikkeling niet belemmert. Dus: - flexibele zool - goede steun aan de achterkant vh schoentje - zacht/goed materiaal - niet te klein! Wij hebben net sandaaltjes van Camper gekocht, naturino, froddo ed zijn inderdaad top. Niet goedkoop.. maar Vinted kan een goede uitkomst zijn. Toevallig heb ik een paar sandaaltjes in de aanbieding mocht iemand willen, wij zijn toch voor andere gedaan 😊 Zijn deze: https://www.amazon.nl/Bobux-Step-Driftwood-Chartreuse-Vintage-Look/dp/B07N1N2TV6

één jaar geleden

(Niet voor die prijs hoor, stuk voordeliger)

één jaar geleden

Toevallig bij een ‘barefoot’ winkel geweest. Sandaaltjes gekocht die heel flexibel zijn. Zou zelfs voor korte stukjes voor kwaliteit gaan. Al loopt hij behalve in de stad nog op blote voeten of op sokken

één jaar geleden

Onze dochter loopt nog niet, heb ook nog heen echte schoenen voor haar gehaald. Ze heeft van die slofachtige schoentjes, net onder de enkels. Maar meestal heb ik haar op blote voeten met dit weer.