7 Reacties

één jaar geleden

Geen evaring mee. Advies vragen bij een schoenspeciaal zaak?zou ik zeggen. Onze zoon 11 maand heeft al schoenmaat 22 a 23 grote voeten dus😅. Lastig om goede schoenen te vinden voor hem. Ben fantastisch geholpen in zo'n winkel!

één jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje deze gekocht. Hij heeft ook grote voeten (maat 22) en een hele hoge wreef. Zijn naar een speciale kinderschoenenwinkel gegaan en daar vanalles gepast. Dit was ongeveer het enige waarin hij vlotjes paste, zonder dat we zijn voetjes erin moesten ‘proppen’…

één jaar geleden

Waarom schoenen als ze nog niet lopen? Van wat ik heb gehoord is het ook beter voor de voet en motorische ontwikkeling om pas schoenen aan te trekken als ze echt bv buiten op straat gaan stappen. Wij gebruiken zulke sokken met anti-slip voor onze zoon, ook buiten.

één jaar geleden

Reactie op Liesbet1987

Wij hebben voor ons zoontje deze gekocht. Hij heeft ook grote voeten (maat ...
Welk merk is dit?

één jaar geleden

Onze middelste heeft ook hoge wreef. De schoentjes van bunnies junior pasten hem echter wel erg goed. Met veters goed strikken hield hij ze goed aan wanneer nodig (decemberkindje, dus veel gedragen toen).

één jaar geleden

Reactie op vbhchjvfghvhvc

Welk merk is dit?
Cienta, een Spaans merk. Volgens de verkoopster niet de allerbeste stapschoentjes, maar zeker goed genoeg voor een kindje dat buiten al een paar stapjes zet!

één jaar geleden

Die van ons heeft ook een hoge wreef, hij past zelfs geen slippertjes (hadden we gekregen, laat hem niet leren lopen op slippers haha). Wij hebben nu van die Vans met klittenband bovenop, die past hij wel en kan je goed opentrekken om z’n voetjes in te doen. Als hij echt los kan lopen hoop ik dat hij schoentjes van shoesme past, maar die vind ik nu nog echt te duur voor die paar stapjes buiten. Ik laat hem alleen buiten schoenen dragen. Hij haat gras, ook met sokken, dus dan maar een schoentje als we buiten zijn.