12 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een vaste stoel staan, zachte zitting en armleuningen maar wel wat hogere zit, zodat je ook makkelijk opstaat met kind. Lijkt me wiebelig met een baby in je armen zo'n schommelstoel, maar geen ervaring mee. Ik heb hem heel veel gebruikt, voor voeding, troosten, overdag voeden als er visite was enz. Dus hij staat er nu weer 😊
4 jaar geleden
Ik heb 18 maanden gevoed en vond/vind een stoel juist fijn in de babykamer. Eerste maanden naast me in de cosleeper, dus toen wel gewoon in bed gevoed. Maar daarna erg makkelijk dat ik haar hup zo kon aanleggen en makkelijk terug leggen in haar bedje. Geen ervaring met schommelstoel trouwens.
4 jaar geleden
Schommelen heeft tijdens het voeden totaal geen meerwaarde. Wel kan een schommelstoel fijn zijn om je baby te calmeren. Maar als het je vooral gaat om een fijne stoel voor het geven van borstvoeding dan kies er eentje die het beste zit voor jou. Belangrijkste zijn armleuningen dat je in de klassieke borstvoedingshouding je armen kunt afleggen. Ik zelf zat s nachts uuuuuren in die stoel terwijl mijn baby op het voedingskussen weer in slaap viel en dan ging ik hem overleggen. Handig als je dan goed kan opstaan, dus ook daarvoor lijkt me een schommelstoel minder comfortabel.
4 jaar geleden
Wij hebben een voeder stoel besteld van de Ikea, de strandmom uit mijn hoofd. In de kleur beige
Wel met het voetenbankje erbij
https://www.ikea.com/nl/nl/p/strandmon-oorfauteuil-kelinge-beige-10492813/

4 jaar geleden
Heeft naar mijn inziens geen meerwaarde, ik heb snachts gewoon altijd in bed gevoed, kussen in de rug en klaar. Overdag gewoon in de keukenstoel of op de bank.
4 jaar geleden
Wij hebben in de kamer van onze zoon deze schommelstoel staan. Snachts voedde ik in bed, maar overdag vaak in de stoel, omdat het een rustig plekje was waar hij beter dronk.
Nu is hij ruim 1 jaar en zitten we er nog elke dag in. Even een verhaaltje voor het slapen gaan en zijn fles voor het slapen gaan.
Dus voor iedereen anders! Maar ik vind het heel fijn