13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier hebben we een hydrofiele doek (waar we er gelukkig 3 dezelfde van hebben) met zn speen eraan. Hij friemelt aan het labeltje en sabbelt ook wel eens op dat doekje en is ook regelmatig doorweekt dus gaat ook vaak de was in. Hier is de regel speen en dus dat doekje is alleen voor in bed.

茅茅n jaar geleden

Hier heeft ze ook wat van die knuffeldoekjes om op te kauwen. Nu met doorkomende tandjes maakt ze er weer wat meer gebruik van. Zodra ze wakker is vraagt ze er niet meer om dus het blijft alleen in bed! Ook liggen er wat (grotere) knuffels waar ze mee gaat knuffelen, spelen en kletsen :)

茅茅n jaar geleden

Hier twee knuffeltjes waarmee geknuffeld en tegen gepraat wordt, zo valt hij in slaap 馃グ zo schattig om te horen over de babyfoon

茅茅n jaar geleden

Hier helemaal niets, geen speen of knuffel. Hij heeft een happy horse konijn in de auto. Maar die blijft ook in de auto, elke keer leg ik dat rustig uit aan hem dat konijn jn de auto blijft en dat accepteert hij dan.

茅茅n jaar geleden

Hier ook geen knuffeltje. Laatst wel geprobeerd maar hij smeet het knuffeltje weg馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Onze zoon heeft 3 dezelfde happyhorse knuffeldoekjes. Het is echt zijn alles. Hij frummelt altijd aan het staartje, ook overdag. Knuffeltje gaat dan ook overal mee naartoe.

茅茅n jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ons zoontje is er gek op. Hij heeft geen speen, dus het happy horse knuffeldoekje is echt zijn speen. Hij sabbelt erop en slaapt ermee met die oortjes in z鈥檔 mond. In tussen heb ik iets van 8 van die knuffels, die iedere week de was in kunnen 馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier het knuffeldoekje van little dutch, de goose. Ik ben helemaal loca gegaan en heb er 15 (of meer?) aangeschaft. Ze zitten allemaal in rotatie zodat ze geregeld de was in kunnen. Eentje heb ik opzij gehouden voor later. Zodat ze toch eentje nieuw heeft als aandenken als ze later volwassen is. Lekker nostalgisch.

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Hier het knuffeldoekje van little dutch, de goose. Ik ben helemaal loca geg ...
Dit is echt geweldig 馃槀馃檶馃徏

茅茅n jaar geleden

ya we?( r de s4鈥檇u ga a aan. J he s T74. My

茅茅n jaar geleden

Zijn tut zoals we noemen is het dino knuffeldoekje van Prenatal. Heb er 6 馃ぃ 1 bij oma, 1 in de tas voor bij het kdv en 2 in bed. Hij sleept ze overal mee naar toe. Maar hier ook 1 nieuw apart gehouden voor later en 1 reserve. Mijn man heeft ook zijn slaapknuffel nog, die kreeg hij als cadeau van zijn moeder tijdens ons trouwen. Te leuk!

茅茅n jaar geleden

Hier de happy horse knuffeldoekjes, aan 1 zit een speen vastgemaakt aan het oor, die zit in haar mond en ze frummelt daar een beetje aan. Daarnaast het varkentje van de ikea, daar ligt ze altijd tegenaan 馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier het happy horse konijn 3 in z鈥檔 bed met tut er aan en bewust allemaal in een andere kleur, maakt hem niet uit welke hij heeft als het maar die is. Had laatst de hond van happy horse eraan, die werd gelijk uit bed gepleurd 馃檴