5 Reacties

één maand geleden

Wat is slaapsiroop? Wat zit daar in voor werkzame stof? Als het iets homeopathisch / placebo is kan het geen kwaad. Als er daadwerkelijk iets in zit waardoor je in slaao valt zou ik het niet doen. Overleg anders even met je huisarts?

één maand geleden

Oeh ik zou daar ook een beetje terughoudend mee zijn. Waarschijnlijk ontwikkeld je kindje nu heel veel nieuwe vaardigheden en dat kan kindjes heel onrustig maken ook mbt slapen. Wij zitten nu ook in zo’n fase waarin hij nergens echt zijn draai in of mee lijkt te vinden. Ik word er soms wat wanhopig van maar het komt weer goed zolang je niet iets fysieks per ongeluk over het hoofd ziet want dat kan natuurlijk ook nog… 😅

één maand geleden

Wij hadden het gekregen, maar omdat er glucose in zat wilde we het eerder niet gebruiken, maar hij sliep nu echt gewoon niet meer in de nacht. We hebben het 3 weken gebruikt en soms geprobeerd te minderen of te stoppen maar dan werkte het niet. Na 2 weken konden we wel minderen en nu zijn we 2 nachten gestopt en slaapt hij weer helemaal door. We merkte op het eind dat hij vooral moe was net na het opdrinken, maar dan in de nacht weer klieren. Sinds we zijn gestopt is hij veel beter te pas weer. Ik zou je dus aanraden het niet te lang te gebruiken, maar vooral even om het ritme dat jullie nu hebben te doorbreken want hij was echt na de eerste paar dagen een stuk vrolijker en gezelliger en ontwikkelde zich ineens een stuk beter. De nachten waren nog niet helemaal rustig, maar al een stuk rustiger dan ervoor.

één maand geleden

Reactie op Fynania

Wij hadden het gekregen, maar omdat er glucose in zat wilde we het eerder n ...
Wat is de naam van deze siroop?

één maand geleden

Reactie op shpresa begolli

Wat is de naam van deze siroop?
Golden naturals slaap siroop