11 Reacties

één jaar geleden

Sidenote: hij heeft nooit doorgeslapen ool niet met BV

één jaar geleden

Podcast van Liefde van een moeder🤗 Nog niet door kunnen slapen op deze leeftijd is heel normaal. Van kv gaan ze niet ineens doorslapen en zijn nachtvoedingen tot de leeftijd van 1,5 normaal..

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Podcast van Liefde van een moeder🤗 Nog niet door kunnen slapen op deze lee ...
Ja maar hij heeft wel echt de fles nodig om in slaap te kunnen vallen. Is dat geen probleem?

één jaar geleden

Hier wilde mij zoontje ook heel lang nog melk! Nu soms nog. Sowieso word hij wakker en wil dan drinken! Geen melk maar gewoon water met drupje no sugar siroop! En daarna slaapt hij gewoon weer verder! Ze hebben tegen mij echt gezegd dat we geen melk meer mochten geven maar dan dus drinken moesten aanbieden als hij in de nacht komt! En moet zeggen door die overgang is hij wel minder vaak in de nacht gekomen! Nu soms nog 1 keer! Of bij een hele slechte nacht 2x en in de avond ook nog! Dus Miss is dat een idee om te proberen! Zoontje hier ook 14maanden!

één jaar geleden

Ohja en wij moesten ons zoontje nog heel lang in slaap wiegen omdat hij dit zo gewend was doordat hij als baby veel pijn had en niet ging slapen anders maar door dat uiteindelijk de doorbreken is dat niet meer nodig tenzij hij ziek is!

één jaar geleden

Reactie op hgl

Ja maar hij heeft wel echt de fles nodig om in slaap te kunnen vallen. Is d ...
Nee hoor, stopt vanzelf als ze er aan toe zijn. Wij hebben ons zoontje maanden lang in slaap moeten wiegen, en dat stopte ook van de een op de andere dag

één jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Ohja en wij moesten ons zoontje nog heel lang in slaap wiegen omdat hij dit ...
Zo herkenbaar.. ik moet mijn zoontje ook nog steeds in slaap wiegen.. best vermoeiend nu ik weer zwanger ben maar ben toch wel opgelucht dat er meer mama’s zijn met de zelfde situstie

één jaar geleden

Reactie op hgl

Zo herkenbaar.. ik moet mijn zoontje ook nog steeds in slaap wiegen.. best ...
Dat lijkt mij helemaa zwaar dan als je ook nog is zwanger bent!!

één jaar geleden

Hey!! Ik had dit probleem tot ze 9/10 maanden oud was. Ik was op en had om advies gevraagd hier. Ik heb hier linkje naar de topic voor je en in de reacties kan je zien wat ik heb gedaan! Hier slaapt de meid 99% van de tijd door (tenzij tandjes of iets anders). Ze is nu helemaal van de bv af en zelfs kv is sinds 2 weken ook klaar! Ze krijgt nu melk of karnemelk. https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2022/slaaptrainen-naar-eigen-bedje-wYJ5K3?utm_source=24Baby&utm_medium=app Als je nog vragen hebt, twijfel niet want ik weet hoe het is❤️

één jaar geleden

Ons zoontje had dit ook, maar het wakker worden in de nacht had te maken met zijn ritme overdag. Toen we dat hadden aangepast had die twee nachten even nodig om te wennen aan dat die geen fles kreeg in de nacht, en sindsdien slaapt die van18.30 tot 07.00 in 1 ruk door. Dus kijk niet alleen naar (soort) voeding, maar ook naar het ritme overdag want vaak zit het hem daar in om slaap associaties af te kunnen leren!

één jaar geleden

Is wat water geven een optie? Hier kwamen we erachter dat dat ook werkte. Hij wordt nu nog een aantal keer wakker en drinkt dan een paar slokjes water uit een rietjesfles en kan dan weer lekker verder slapen. We hebben nu soms nachten dat hij helemaal niet wakker wordt, had dat ook nooit durven dromen met 11 maanden toen hij nog elke nacht bij ons in bed kwam.