6 Reacties

10 maanden geleden

Hier op het moment precies het zelfde met onze kleine man van 22 maanden. We proberen eerst om hem terug te krijgen in zijn eigen bed. Dit lukt soms wel en soms ook echt niet en dan leggen we hem tussen ons in. zodat we alle 3 nog wat slaap krijgen. Hij heeft dit wel vaker gehad dus denk dat het weer een fase is. Het duurt meestal een paar dagen soms wat langer en dan ineens slaapt hij weer gewoon door in zijn eigen bedje.

10 maanden geleden

Reactie op FamkeBuijs

Hier op het moment precies het zelfde met onze kleine man van 22 maanden. W ...
ik hoop het zo 😅 nu is ze moe en neemt ze al haar spulletjes maar vanaf ze boven komt is het concert... heeft er misschien ook iets mee te maken dat ik deze week thuis ben en dat ze me zoveel mogelijk bij haar wilt hebben?

10 maanden geleden

Het is hier al 5 maanden aan de gang. Niet willen slapen en continu bij ons in bed. Af en toe slaapt ze een nacht in haar eigen bed.

10 maanden geleden

Wij hebben dit ook weken gehad. Al was ze knock-out, ze voelde het toch als we haar in haar eigen bed legde. Hebben het maar geaccepteerd en tijdje niet meer geprobeerd en ineens kon het weer. Houd hoop!

10 maanden geleden

Wij zijn een van de weinig landen die zo spastisch doen om het bij je in bed te nemen. In andere landen is dit tot een aantal jaar heel normaal. Soms heeft je kindje deze behoefte nodig denk ik

10 maanden geleden

Reactie op chch1990

Wij zijn een van de weinig landen die zo spastisch doen om het bij je in be ...
ze mag ook zeker bij ons liggen hoor geen enkel probleem maar liever niet want hebben nog een zoon van 4 jaar en die willen we niet benadelen 😉 hij slaapt perfect hele nacht in zijn bed dus liefst de zus ook 😉 deze nacht heeft ze hele nacht doorgeslapen in eigen bed