Hallo, mijn dochtertje van 20 maand wordt snachts soms wakker en begint dan moord en brand te krijsen. Meestal kan ik haar sussen en slaapt ze terug. Elke zondag gaat ze bij mijn mama slapen en als ze dit rond half 4 snachts heeft mag ze mee in haar bed. Deze nacht was het half 4 en gewoon sussen hielp niet. Propere pamper flesje melk... vanaf ze haar bed zag klampte ze haar vast aan mij. Na half uur proberen toch maar besloten mee te nemen in bed. Dan viel ze in slaap op mij. Proberen terug leggen maar vanaf ze haar bedje voelde terug recht en krijsen... dan maar bij ons in bed gelegd. Vanaf ze sliep voorzichtig proberen draaien dat ze naast me lag en dan sliep ze toch door... paar keer wenen in slaap dus denk slechte droom maar na kleine aanraking van mij was dit meteen terug over.
Zoon was om 6uur wakker en nu ligt ze dus alleen in ons groot bed met de deur toe.
Ik vind het niet erg dat ze mee in bed was maar ik wil hier geen gewoonte van maken... iemand tips hoe ik dit het beste aan pak? Heb bang dat ze savonds ook niet meer in haar bed wilt en erbij blijven tot ze slaapt werkt niet... alvast bedankt.