9 Reacties
één jaar geleden
Hoe oud is ze? Mijn zoontje had dit vannacht namelijk ook.. wij gaan dan altijd even iets leuks kijken op tv/YouTube (lekker pedagogisch verantwoord iknow haha). Daarna luier verschoond en toen sliep hij weer heerlijk door. Maar misschien moeten we ook geloven aan een nachtlampje 😅
één jaar geleden
Wij hebben ook een week hele slechte nachten gehad met een paar uur wakker en niet meer in eigen bedje willen liggen. En dan ineens veeel huilen.
Nu twee nachten een lampje op de gang aan en het gaat nu ook twee nachten weer stukken beter.
Dus ja. Zeg het maar.. het lampje gaat vanavond wel even weer aan in ieder geval 😅😂
één jaar geleden
Wij gaan het vannacht ook maar eens proberen. Wellicht dat dat de reden is dat ze niet meer wil slapen.
Zeker al 2 a 3 weken midden in de nacht wakker, niet meer willen slapen en alleen maar krijsen. Wil wel bij ons liggen.
Misschien dat ze toch wat moeite heeft met het donker. Hoop zo dat het helpt.
Vannacht was het dieptepunt met half 3 wakket😱
één jaar geleden
Vanochtend een berichtje naar 2 slaap coaches die ik volg op insta gestuurd en beide zeiden dat het echt heel goed kan helpen omdat ze in het donker echt gedisorienteerd zijn. Ik heb die van maxi cosi gekocht, komt morgen binnen. Die kan je wat langer blijven gebruiken nog, als peuter ook in tijden dat ze nog in bed moeten blijven en wanneer ze eruit mogen :)
één jaar geleden
Nou we hebben het vannacht geprobeerd, maar nee hoor. Ook met nachtlampje aan wilde ze niet slapen . Ik heb haar maar bij ons in bed gelegd want na 3 weken al dit geouwehoer wil ik ook een keer slapen😳.
Zij heeft heel goed geslapen, ik alleen niet want ze lag telkens tegen mij aan🤣