1 Reacties

één jaar geleden

Helaas tot nu toe nog geen tips, maar ik ervaar momenteel hetzelfde en had hier ook al een topic over geopend. Het is waarschijnlijk een fase waar ze in zitten dat ze niet willen eten. Gepureerd voedsel eet onze dochter wel, maar brood en bijvoorbeeld avondeten dan is het inderdaad ook maar 1 of 2 hapjes en dan haalt ze het uit de mond en wordt ze rebels. Ze moet meer eten omdat ze weinig aan is gekomen. Heb je al eens geprobeerd om anders een potje ofzo aan te bieden? Dat kan ze makkelijker doorslikken en eet ze misschien dan ook sneller. Ik merk dat onze dochter dat nu liever heeft dan eten waar ze meer op moet sabbelen. Hier krijgt ze nog 2 flessen van 210ml. Als ze echt niet wil eten dan geef ik haar nog een fles extra. Ik zou het gewoon blijven aanbieden. Na dagen geen brood te willen eten had ik haar nu maar eens een bolletje gegeven en dat at ze dan wel op toevallig. Succes en mocht je de tip hebben dan hoor ik het graag! Morgen komt het cb langs en ga ik dit bespreken, wellicht hebben zij nog adviezen.