17 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Hier ook maar een dutje van 1,5 uur overdag, en vroeg wakker. Zou wel weer een fase zijn😅

één jaar geleden

Mijn zoon heeft een dikke week geleden ook een paar dagen gèèn dutjes gedaan.. Ook enorm vroeg wakker rond 5.00. Sinds deze week is het allemaal weer normaal. Zal vanzelf wel weer bij trekken😉 Als tip zou ik geven, ga niks proberen te veranderen als het een paar dagen vreemd loopt. Bijvoorbeeld gewoon dutjes aan blijven bieden zoals gebruikelijk als ze er nog twee doet. Na een halfuur tevergeefs zou ik wel eruit halen en dan later opnieuw proberen. Je denkt vaak als het 1 of 2 dagen minder gaat rond deze leeftijd, ze zal wel toe zijn aan 1 dutje. Vaak is dat gewoon niet zo en pakken ze na een tijdje ineens hun gebruikelijke ritme weer op☺️

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Heel herkenbaar. Hier ook maar een dutje van 1,5 uur overdag, en vroeg wakk ...
Jaa misschien weer een slaapgeressie?

één jaar geleden

Reactie op Sofysio

Mijn zoon heeft een dikke week geleden ook een paar dagen gèèn dutjes gedaa ...
Ah helemaal geen dutjes toen? Nee dat zeker niet ik blijf dezelfde routine houden. Enkel merkten we wel ( echt na 2 weken blijven volhouden ) dat het ochtend slaapje teveel werdt. Ze weigerde echt om te slapen sochtends, of met moeite als ze dan sliep weigerde ze smiddags te slapen! Dus nu 1 langere slaap overdag maar blijf het wel lastig vinden! 😅

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Jaa misschien weer een slaapgeressie?
Slaapregressie was rond de 12 maanden. Ons zoontje zit wel weer bijna in een sprongetje dus denk dat dat het eerder is

één jaar geleden

Ons zoontje van 14 maanden bijna, wilt s avonds niet meer slapen. Overdag slaapt hij wel 2/3 uurtjes gewoon. Maar na z’n middagdutje is hij uren maar echt uren wakker. En valt hij met moeite in slaap.

één jaar geleden

Reactie op Saani

Ons zoontje van 14 maanden bijna, wilt s avonds niet meer slapen. Overdag s ...
Hier precies hetzelfde

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Ah helemaal geen dutjes toen? Nee dat zeker niet ik blijf dezelfde routine ...
Ja het was echt even een paar dagen dat het gewoon niet lukte. Nu weer gewoon twee dutjes. Het is altijd goed kijken naar je eigen kind natuurlijk en wat de behoefte is☺️

één jaar geleden

Slaapregressie was rond de 12 maanden. Ons zoontje zit wel weer bijna in ee ...
Oh ik las ook rond 14 maandjes. Dat kan natuurlijk ook een sprong… Hoelaat begint jullie slaapje dan?

één jaar geleden

Reactie op Saani

Ons zoontje van 14 maanden bijna, wilt s avonds niet meer slapen. Overdag s ...
Aah ook lastig. 1 slaapje nog op een dag?

één jaar geleden

Reactie op Sofysio

Ja het was echt even een paar dagen dat het gewoon niet lukte. Nu weer gewo ...
Zeker! Ik volg haar gewoon wat ze nodig heeft. ☺️

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Oh ik las ook rond 14 maandjes. Dat kan natuurlijk ook een sprong… Hoela ...
Oh dat wist ik niet. Ons zoontje is net 13 maanden, maar goed, zou idd zomaar kunnen dat het eerder begint. Hij was vanmorgen om 06:45 wakker en gaat om 11:30 naar bed. Is wel eerder moe maar vertikt het om te slapen😅

één jaar geleden

Oh dat wist ik niet. Ons zoontje is net 13 maanden, maar goed, zou idd zoma ...
Awh wel netjes bijna 7 uur! Hier was het 6:15 😅 En dan ongeveer 1,5 uur slaap en dan savonds eerder naar bed of?

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Awh wel netjes bijna 7 uur! Hier was het 6:15 😅 En dan ongeveer 1,5 uur ...
Die 1,5 uur is echt verschillend per dag. Zoals nu ligt hij ook al 3 uur te slapen. Maar als hij maar 1,5 uur slaapt gaat hij idd eerder naar bed

één jaar geleden

Reactie op Jessyx

Aah ook lastig. 1 slaapje nog op een dag?
Ja een 2e lukt echt niet meer. 1 slaapje is dan 3 uurtjes max

één jaar geleden

Reactie op Saani

Ja een 2e lukt echt niet meer. 1 slaapje is dan 3 uurtjes max
Hier ook hoor!

één jaar geleden

Die 1,5 uur is echt verschillend per dag. Zoals nu ligt hij ook al 3 uur te ...
Netjes hoor 3 uur 😊