25 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben baby Dutch leren slofjes, gemakkelijk aan te trekken en hij krijgt ze niet zelf uit

één jaar geleden

Hema newborn slofjes ☺️ zijn er in drie kleuren en van 4-9m dus geen gedoe met schoenmaat 😅

één jaar geleden

Little Riots! :)

één jaar geleden

Booties van het merk Hvid zijn hier favoriet. Heerlijk zacht en warm, gemaakt van merinowol.

één jaar geleden

Slofjes van Lodger, blijven goed aan de voetjes en zijn lekker warm.

één jaar geleden

Ik heb jolines teddy slofjes. Lijken op little riots alleen wat vriendelijker voor de portomenee

één jaar geleden

Hier ook die van Hvid! Blijven goed zitten ☺️

één jaar geleden

Heb toevallig vandaag teddy slofjes besteld bij de h&m

één jaar geleden

Reactie op AnnOday

Ik heb jolines teddy slofjes. Lijken op little riots alleen wat vriendelijk ...
Die zien er goed uit! Helaas uitverkocht 😭

één jaar geleden

Ik heb via Vinted Uggs aangeschaft voor mevrouw hier voor slechts €10! Lekker warm en gaat ook niet pluizen.

één jaar geleden

Reactie op AnnOday

Ik heb jolines teddy slofjes. Lijken op little riots alleen wat vriendelijk ...
Blijven deze goed zitten?

één jaar geleden

Reactie op Yaartje

Blijven deze goed zitten?
Ik heb ze nu 2 dagen en ze zien er schattig uit maar ik vind niet dat ze heel goed blijven zitten. Nou heb ik maat 2 voor kindjes van een halfjaar tot een jaar en onze meid is net een halfjaar dus mogelijk zijn ze toch nog ietsjes te groot en gaat het beter als ze ietsjes ouder/groter is maar het is niet zo dat ze heel klein is ofzo.

één jaar geleden

Little riots!! Heel fijn en ook nog handig met antislip!!👌

één jaar geleden

Wij hebben nu slofjes van Kings & Rebels, zitten heel goed en gaan niet uit. We hadden slofjes van de h&m maar dat zijn echt flut dingen, zoontje had ze binnen n minuut al uit🙃

één jaar geleden

Wollen sokken van lil atelier

één jaar geleden

Little riots

één jaar geleden

Wij hebben het kleinste maatje van deze https://www.hema.nl/1000028685.html blijven hier prima zitten. Er zit bij de enkel elastiek. (HEMA verhoogt wel snel de prijzen de laatste tijd, ik kocht ze voor 11€ en Takkie is ook al 1,25€ duurder 😱)

één jaar geleden

Reactie op JGKL

Hema newborn slofjes ☺️ zijn er in drie kleuren en van 4-9m dus geen gedoe ...
Deze hebben wij ook, top echt!