13 Reacties
één jaar geleden
Is het gehecht, gelijmd of geplakt? Wonden in gezicht laten vaak een litteken achter, maar vaak vervaagd het wel met de jaren. Ik heb siliconencreme gekregen van de huisarts welke ik 2x per dag op smeer, dit zou evt helpen. Er is ook andere litteken crème te verkrijgen op de markt, let wel dit kan je pas smeren als de wond volledig dicht is. Niemand kan je zeggen of het litteken zichtbaar blijft, is afwachten
één jaar geleden
Hier een litteken naast mijn oog nadat ik met net 2 jaar op de punt van een tafeltje viel. Dit is geplakt en gehecht, maar ik bleef er aan zitten. Tot op de dag van vandaag (nu 21) zit hier een deukje🙃.
Echter schaam ik me er niet voor, het is een plekje die nu gewoon bij me past.
Een baby huid kan veel hebben en aan het sneetje te zien denk ik dat dit we geneest zonder litteken☺️
één jaar geleden
Kan gebeuren je kunt helaas niet overal op letten. Als ze op school/opvang een keer wat krijgt ben je er ook niet altijd bij.
één jaar geleden
Jij kan crème van la roche posy b5 gebruiken die helpt om niks achter te blijven ik had die ook met mijn baby en met solaire crème insmeren als je naar buiten gaat normaal zit daar in 50 of 30 %
één jaar geleden
Reactie op Deliaaa
Het ziet er nu zo uit.
Het is iets kleiner hoor geen zorg mijn dochter had meer dan dat 🤦🏻♀️