16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje word volgende maand 1 en we hebben voor zijn verjaardag een speel/klimtoestel van Quadro besteld. In het begin vooral om aan te kunnen staan en een beetje op te klimmen, maar dit kan later uitgebreid worden met een glijbaan en grotere klim mogelijkheden.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een Pikler driehoek n glijbaan/klimbord gekocht van het merk Ehrenkind. Van mijn schoonouders krijgt hij een keukentje van Ikea en van mijn moeder een tafeltje waar hij lekker kan kleuren en knutselen.

茅茅n jaar geleden

Nog even een toevoeging, iets waar ze zichzelf een beetje mee kunnen vermaken.馃檲 Mijn zoontje speelt nog geen 3 minuten alleen.馃槵

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisa98-24

Wij hebben een Pikler driehoek n glijbaan/klimbord gekocht van het merk Ehr ...
Over die Pikler twijfel ik teveel voor wat het kost..ben bang dat hij er al snel niet meer naar omkijkt, maar hoor er veel positieve geluiden over. Keukentje is ook wel erg leuk, maar overal staat vanaf 3 jaar...馃 Welk tafeltje en stoel krijgt hij als ik vragen mag?馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op LK1995

Mijn zoontje word volgende maand 1 en we hebben voor zijn verjaardag een sp ...
Dat kende ik niet. Heb even snel gekeken en het ziet er erg leuk uit! Ik ga vanavond beter kijken. 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Clia

Over die Pikler twijfel ik teveel voor wat het kost..ben bang dat hij er al ...
Pikler driehoek kunnen ze wel heel goed zelf vermaken. Wij hebben wel echt een klimmer. Keukentje is in het begin denk meer potjes en pannetjes erin en eruit halen. Dat zal steeds meer worden als ze het wat beter begrijpen. Tafeltje is van Ikea, en stoeltje ook van Ikea. https://www.ikea.com/nl/nl/p/kritter-kindertafel-wit-40153859/.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben zelf een zandbak aangeschaft. Van de familie krijgt zij een schommel, speelkeuken met spullen en een fiets. Allemaal dingen voor de lange termijn, maar niet iets waar ze nu zelfstandig mee kan spelen.

茅茅n jaar geleden

Hier wordt bij ons langdurig mee gespeeld door onze 茅茅n jarige. Is van Lovevery

茅茅n jaar geleden

https://www.babypark.nl/vtech-rijd-leer-letterlocomotief.html Deze krijgt ons zoontje voor zijn 1e verjaardag 馃槉

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Dit vindt ze zo leuk en ook goed voor haar motoriek.

茅茅n jaar geleden

Hier is dit favoriet! Overigens een schommel, de zandbank & duplo blokjes ook 馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op MomofMyron馃┑

https://www.babypark.nl/vtech-rijd-leer-letterlocomotief.html Deze krijgt ...
Die is ook wel erg leuk!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lisa98-24

Pikler driehoek kunnen ze wel heel goed zelf vermaken. Wij hebben wel echt ...
Dankje!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sjoeliewoelie

Hier wordt bij ons langdurig mee gespeeld door onze 茅茅n jarige. Is van Love ...
Weet jij of dit los verkrijgbaar is? Ik vind alleen een speelgoedpakket - abbonement. Beetje veel en duur.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Clia

Over die Pikler twijfel ik teveel voor wat het kost..ben bang dat hij er al ...
Wij hebben er voor haar 1 jaar verjaardag eentje kocht van Brubi. Een klimrek, glijbaan en wobbel voor een relatief goede prijs (alsnog wel duur natuurlijk).

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sjoeliewoelie

Hier wordt bij ons langdurig mee gespeeld door onze 茅茅n jarige. Is van Love ...
Oh hier ook die hele box weer zo鈥檔 hit! We hebben van little Dutch een werkbank die is ook een hit