25 Reacties

één jaar geleden

Dit is echt al maanden de BOM 🤪. Maar ook erg opzoek naar andere speelgoedjes. Dus ik volg!

één jaar geleden

Reactie op annee223

Dit is echt al maanden de BOM 🤪. Maar ook erg opzoek naar andere speelgoed ...
Deze hebben wij ook is ideaal voor het leren lopen en ondersteunen daarvan

één jaar geleden

Op dit moment vind hij stapelblokken/bekers en toet toet auto's helemaal geweldig! Oh en een grote regenboog bal. Daar kruipt hij de hele tijd achteraan door de kamer heen.

één jaar geleden

Hier een is een huisje met figuurtjes die je erin moet stoppen een dikke hit. En een toren met balletjes van de action die balletjes vallen naar beneden door de toren heen. Maar het leukst is de hele dag rondjes lopen om de tafel en langs de bank 😂

één jaar geleden

Deze 2

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Hier een is een huisje met figuurtjes die je erin moet stoppen een dikke hi ...
Speelt jou kind dan ook echt ermee zoals het moet? Mijne sloopt het uit elkaar en neemt een gedeelte mee door de kamer haha

één jaar geleden

Ja de mijne heeft zo'n vtech speelkubus met blokjes, geluidjes, piano dingetjes. Op elke vlak is weer iets anders. Daar speelt ze graag mee. Maar haar fave is toch echt afstandsbediening en dan vooral van de tv en nachtlampje. En citroenperser vindt ze ook helemaal geweldig en parfum dozen. Badeendjes

één jaar geleden

Reactie op Fynania

Speelt jou kind dan ook echt ermee zoals het moet? Mijne sloopt het uit elk ...
Ze doet het met die balletjes wel echt. Die andere doet ze de bovenkant open en haalt ze de spullen eruit en doet ze er weer in. Door de gaatjes lukt nog niet

één jaar geleden

Hier speelt ze vooral met alles wat er in het keukentje van mijn oudste dochter te vinden is. Pannetjes, etenswaren.. 🤣

één jaar geleden

De afstandsbediening of de controller van de playstation. En dan vooral hard ermee op tafel slaan is erg leuk. Al zijn speelgoed vindt hij op dit moment niks aan. Behalve een kleine voetbal die is wel interessant om steeds weg te rollen en er achter aan te gaan.

één jaar geleden

Reactie op Gigix

De afstandsbediening of de controller van de playstation. En dan vooral har ...
Haha same here de afstandsbediening en trots dat ie is elke keer als hij hem te pakken heeft 😂

één jaar geleden

Reactie op Heidi0808

Haha same here de afstandsbediening en trots dat ie is elke keer als hij he ...
Hier ook, hij gaat er namelijk ook echt naar opzoek 🥲

één jaar geleden

Reactie op annee223

Dit is echt al maanden de BOM 🤪. Maar ook erg opzoek naar andere speelgoed ...
"Ik ben een puppy woef woef waf.." 🤣 Hier ook een hit haha.

één jaar geleden

Mijn zoontje kan zich enorm vermaken met plastic bakjes van de stapeltoren. Verder speelt hij met een auto en hebben we van de week little people poppetjes gekocht. Hij is 10 maanden en ik vind dit een lastige leeftijd. Een hoop dingen wordt hij al te groot voor, en voor nog veel meer speelgoed is hij nog te klein

één jaar geleden

Hier zijn de stapeltoren bakjes en de loopkar van Little Dutch een enorm succes. Hij racet ermee door de kamer.

één jaar geleden

Reactie op SweetCherry

"Ik ben een puppy woef woef waf.." 🤣 Hier ook een hit haha.
"ik ben dol op spelen" 🤣🤣 Hier ook een hit hahahaha

één jaar geleden

Reactie op RuthvdBruggen

"ik ben dol op spelen" 🤣🤣 Hier ook een hit hahahaha
Zie je al mijn vriendjes hier. Kom mee en maak plezier. Hier inderdaad ook al sinda de sint z'n favoriet!

één jaar geleden

Houten blokken. De doos uitladen, weer inladen, op de blokjes en de doos kauwen, torens omver duwen, enz. Op het einde van de dag vind ik blokken in alle uithoeken van de woonkamer!

één jaar geleden

De Duplo van mij van vroeger opgehaald, ze is er helemaal zoet mee. Vooral de poppetjes en auto’s

één jaar geleden

Vormenstoof, ringen toren en blokken doen het hier erg goed