7 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn vorige week voor het eerst met onze dochter met het vliegtuig op vakantie geweest. Ze leest graag boekjes, dus hadden we een nieuw boekje gekocht en dat laten inpakken met cadeaupapier. Dubbel plezier voor haar. 😊 Verder hadden we wat Duplo mee en haar pop. Ze heeft uiteindelijk 2x heel de vlucht geslapen. 😅

één jaar geleden

Vanuit Lanzarote kan ik je vertellen dat alles leuk was behalve haar eigen speelgoed! Wij vlogen om 6 uur in de ochtend dus vroeg uit bed en wakker gehouden. Tijdens het opstijgen en landen 2x geslapen en de rest leuk om je heen kijken, met alles spelen wat geen speelgoed is en een flesje en een banaantje gegeten. Voor een huilbaby heeft ze het goed gedaan! Een ander gezin super goed voorbereid met een normaal super lieve baby gilde alles bij elkaar.. conclusie; neem het zoals het komt.. je landt vanzelf weer😄

één jaar geleden

Doen jullie ook iets speciaals voor de oortjes?

één jaar geleden

Reactie op lize24

Ik had zo'n gehoorbeschermings ding mee. Maar niet gebruikt. Ik heb 2 oudere kinderen waarvan 1 met veelvuldige oorontstekingen. Nooit last gehad van het vliegtuig. Mijn oudste zoon en mijn man nooit oorontstekingen gehad en die hebben er beide tegenwoordig bij vliegen veel last van.. en eigenlijk helpt dan alleen kauwgom kauwen of een lollie

één jaar geleden

Reactie op lize24

Ik was wel bang dat onze dochter last ging hebben van de druk in haar oren, dus we hadden koekjes en water en zo'n fruitknijpzakje mee... maar die wou ze dus niet, omdat ze moe was en in slaap viel. Ik heb zelf veel last van mijn oren bij het opstijgen en dalen, mijn man niet en mijn dochter ook niet denk ik.. 😊

één jaar geleden

Ik heb nu twee keer gevlogen. Speelgoed is 1 min leuk en dan op de grond. De uitlegkaart vd nooduitgangen, het spuugzakje, het merchandise boekje en de ritjes van mijn tas waren veel interessanter;). Ik had ook een nieuw boekje gekocht op de luchthaven en verder veel gezonde snacks, even buurten bij de stewardessen achterin. Zo kom je de tijd prima door. En het vliegtuig geluid is geweldige white noise dus uiteindelijk zal er vast ook geslapen worden, zeker na alle indrukken.

één jaar geleden

Hier waren de spinners met zuignap wel een hit, ook op vakantie met uit eten gaan bijvoorbeeld. En zo'n ufo met van die siliconen touwtjes, maar ook een knuffel, een boekje, en vooral genoeg te eten. En drinken voor tijdens het opstijgen en landen, dat helpt met de oortjes. Fijne vakantie!