4 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn fan van boekjes! Vooral boekjes met een goed verhaal, rijm en mooie plaatjes. “Laat maar los, Koala” is hier een hit. Ook “De Leeuw in de Muis” is heel leuk! Nu nog niet te begrijpen voor ons zoontje, maar hij vindt het wel mooie tekeningen om naar te kijken en het rijmende verhaal reageert hij erg enthousiast op.

één jaar geleden

Little Dutch heeft trouwens ook wat boeken. Die vind ik ook erg gaaf! Voor nu nog wat lastig, maar de tekeningen zijn wel heel mooi. En je kunt naar mijn mening niet vroeg genoeg beginnen met voorlezen met wat dan ook.

één jaar geleden

Wij hebben het prentenboek een klein beetje dapper die vind ik ontzettend leuk om voor te lezen. Verder heeft ze gisteren onder andere ook het dierenvriendjes liedjesboek van vtech gekregen en die is ook een enorm succes

één jaar geleden

Ben je al lid van de bibliotheek? Volgens mij kunnen kinderen overal gratis lid worden. Wij gaan elke maand dus naar de bibliotheek om daar boekjes uit te zoeken. We hebben vaak een paar contrast boekjes en nu ook voel boekjes. Deze zijn hier nog steeds favoriet. Daarnaast nog een boekje om voor te lezen. Zo wisselen we veel af 😊