8 Reacties

één jaar geleden

Is misschien t laatste wat je wil gebruiken om te ontsmetten op zo'n huidje. Maar liever drogere huid om te ontsmetten dan een infectie door splinters 🤭 maar heb je handgel of potje alcohol in huis? Daar kun je ook mee ontsmetten voor 1x. Verder zou ik er wat van zinkzalf ofzo op doen of huisartsenpost bellen als je ze er niet uit krijgt🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik zou zijn benen onder lauw water houden als je de splinters eruit hebt. Dan spoel je de viezigheid er ook uit. Even met een schone doek droog deppen.

één jaar geleden

Heb je soda of trekzalf in huis? Mijn dochter was gisteren tegen een schutting gefietst en flink wat splinters in haar arm. Nacht geslapen met pleisters met trekzalf erop en er waren een heel aantal splinters uit gekomen👍 ik las ook ergens de tip ‘boter’, maar geen idee of dat helpt

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Ik zou zijn benen onder lauw water houden als je de splinters eruit hebt. D ...
Krijg ze er niet uit

één jaar geleden

Reactie op nicolettex_x

Heb je soda of trekzalf in huis? Mijn dochter was gisteren tegen een schutt ...
Oh jeetje. Mag baking soda en daar een pap van maken ?

één jaar geleden

Reactie op Joleintje

Krijg ze er niet uit
Oh! Dat had ik even niet begrepen.. Ook geen splinter pincet in je EHBO doos zitten? Als is dat wel een flink weekje ben ik bang 😩.

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Oh! Dat had ik even niet begrepen.. Ook geen splinter pincet in je EHBO doo ...
Werkje….

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Oh! Dat had ik even niet begrepen.. Ook geen splinter pincet in je EHBO doo ...
Nee helaas niet. Is indd een werkje. En die beentjes blijven ook geen seconde stil🤣 geef het voor nu op. Zal morgen zsm trekzalf halen bij de drogist