30 Reacties

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Oh feest🫣 nou moet ik heel eerlijk toegeven dat ik het samen slapen ook we ...
Haha ja lang he! Snap volkomen dat je samen slapen lekker vind, wij slapen al sinds dag 1 samen en zou het ook voor geen goud willen missen🥰

één jaar geleden

Weet iemand of er na sprong 10 nog meer sprongen zijn? Kan er niks over vinden

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Weet iemand of er na sprong 10 nog meer sprongen zijn? Kan er niks over vin ...
Ik heb gelezen dat dit de laatste sprong is. Hierna hebben ze natuurlijk nog wel stukken met flinke ontwikkeling, maar niet meer zo heftig als met de sprongen. Zo heb ik het begrepen, tenminste.

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Ik heb gelezen dat dit de laatste sprong is. Hierna hebben ze natuurlijk no ...
Dank voor je antwoord!

één jaar geleden

Ooh wanneer houdt het hier nou eens op? 😭Ik zit er helemaal doorheen. Standaard 5 uur is ze ondertussen elke dag wakker en dan alleen maar krijsen. We brengen haar al wat later naar bed, maar dit helpt niet. Overdag slaapt ze amper ook maar een half uur. Ze is telkens doodop en de hele dag alleen maar vervelend en huilerig, want ze is zo moe. Ik ga al standaard elke dag zelf rond 9 uur naaf bed om een beetje aan mijn slaap te komen, maar dit houd ik niet meer vol zo😭

één jaar geleden

Ons zoontje is juist heel rustig vinden wij voor zijn doen.. Slaapt overdag 1,5u soms 3u , wij hebben wel gehad dat hij wakker werd in de nacht maar sinds het een nachtlampje slaapt hij weer lekker door.. Zelf hier merk ik weinig van sprong 10

één jaar geleden

Ik opende de app om zelf een topic aan te gaan maken hierover, en kwam dit tegen. Onze zoon (1,5j) sliep s’nachts prima, werd bijna nooit meer wakker in de nacht. Maar sinds een paar weken is hij zo goed als elke nacht wakker rond 4 uur. Met geen mogelijkheid krijgen we hem dan nog in slaap in zijn eigen bedje terwijl hij echt nog heel moe is (in zijn eigen bedje blijft hij HEEL hard huilen). We nemen hem dan maar tussen ons in, waar hij dan toch weer in slaap valt. Moet ik vertrouwen hebben dat het vanzelf voorbij gaat.. en hoort dit er dan toch gewoon bij allemaal. Of moeten we consequent zijn en hem in zijn eigen bedje laten (en dus heel lang laten huilen 💔). Fijn iig de herkenning bij jullie.

één jaar geleden

Reactie op LLMH

Ik opende de app om zelf een topic aan te gaan maken hierover, en kwam dit ...
Ik doe dit zelf niet. Ik last haar bij ons in bed verder slapen en ik vertrouw erop dat er vanzelf een moment komt dat ze het weer zelf kan. (Hier vaak al vanaf 12 uur s’nachts ofzo)

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Ik doe dit zelf niet. Ik last haar bij ons in bed verder slapen en ik vertr ...
Hier ook! Om 22 uur of 23 uur iedere avond. Soms pak ik haar meteen als ik echt moe ben en leg haar bij mij in bed hahaha. Gaat vanzelf weer over denk ik als die verlatingsangst fase weer over gaat. Zodra dat over is weer proberen in eigen bedje🥰

één jaar geleden

Reactie op coco1109

Hier ook! Om 22 uur of 23 uur iedere avond. Soms pak ik haar meteen als ik ...
Ja dan heeft iedereen de meeste slaap