46 Reacties

één jaar geleden

Niet slapen... drama

één jaar geleden

Volgens de app start het morgen hier. Begon deze week al wat slechter te slapen maar het valt nog mee. Inslapen gaat goed, maar is tijdens het slapen erg onrustig en wilt veel vast gehouden worden in zijn slaap. Gelukkig slapen we samen dus dat scheelt weer. Verder is hij erg snel humeurig, heeft meer trek, wilt zelf eten en schone luier/omkleden is drama😅

één jaar geleden

Volgens de app afgelopen weekend begonnen. Nou, dat zou best eens kunnen kloppen. Ons zoontje is humeurig, jammert veel, slaapt onrustig, eet slecht.. Ik zal blij zijn als het weer achter de rug is 😅

één jaar geleden

De 3 H's: Humeurig, huilerig en honger! Tijdens zijn sprongen wil hij altijd veel meer eten, dus er komt wel eens een nachtvoeding bij. Hij slaapt ook een stuk slechter. Nu was het al nooit een goede slaper, maar nu huilt hij vaker in de nacht en valt moeilijker weer in slaap. Ook ik hij druk bezig met tijgeren en zichzelf omhoog trekken

één jaar geleden

Heel vroeg opstaan is hier nu ook een ding, goeiemorgen om 05:40🎉

één jaar geleden

Van 19-7 slapen naar nu minstens 3 keer wakker. Veel drinken, van 3 naar zeker 5 flessen gegaan. Hij heeft net zo veel last van deze sprong als sprong 4 en de slaapregressie tegelijk. 😩

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Heel vroeg opstaan is hier nu ook een ding, goeiemorgen om 05:40🎉
Hier hetzelfde! Wat doen jullie? Echt wakker maken of hem terug proberen inslapen?

één jaar geleden

Reactie op 19meitje

Hier hetzelfde! Wat doen jullie? Echt wakker maken of hem terug proberen in ...
Ik heb geprobeerd hem terug in slaap te helpen dmv wiegen of een fles. Maar niks hielp. Dus gewoon de dag gestart🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Niet te doen hier. Ze is echt heel chagrijnig, ze wilt van alles en het lukt haar allemaal niet. Als ze maar op of aan mij hangt dan gaat het wel, maar met 12 kilo is dat niet te doen. Kan niet wachten tot deze voorbij is.

één jaar geleden

Pfoe heftige sprong.. Qua slaap is het overdag nog nooit zo moeizaam verlopen als nu. Ook snachts weer vrolijk 1,5 uur lang wakker. Verder is hij gelukkig wel vrij goed gehumeurd. Als we naar buiten gaan met de kinderwagen is hij het helaas we vrij snel zat. Ik merk dat hij zich overal aan wil optrekken. Dus even 10 seconde wat anders doen zit er niet in.

één jaar geleden

Hi mama’s iemand tips? Wij zitten in de tweede dag van de sprong en het is gelijk raak. Bedtijd is een hell geworden. Tijdens neerleggen alleen maar huilen wil opgepakt worden( dan is die weer eventjes rustig), we laten hem dan even uithuilen valt in slaap, denken we dat hij in een diepe slaap weer zit begint het riedeltje weer opnieuw, word wakker en begint hysterisch te huilen. Maar hij is zo kapot, ik zie aan hem dat hij wil slapen maar het lukt hem niet. Ik weet even geen raad meer

één jaar geleden

Reactie op Saniieta

Hi mama’s iemand tips? Wij zitten in de tweede dag van de sprong en het is ...
Hier gaat het al 3 weken zo.. moet wel zeggen dat hij ook last heeft van zijn tandjes + hoge koorts dus dat werkt ook niet mee. Wij laten het maar gewoon op ons af komen, krijgt nu 2 keer extra de fles en het zal vanzelf wel een keer weer stoppen (hoop ik)

één jaar geleden

Neeee 🫠 nóg een sprong? Voorlopig nog niets gemerkt maar volgens de app is ze er pas volgende week. So who knows whats coming? Ik ga dat sprongenabonnement gelijk afzeggen, want t gaat nou zou lekker joh!

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Hier gaat het al 3 weken zo.. moet wel zeggen dat hij ook last heeft van zi ...
:( ik vind het best heftig deze sprong. Ons kleine was tijdens de sprongen nooit zo. Heb jij tips? Laat je je kleine dan huilen ? Wij dachten op een gegeven moment laat toch maar huilen anders zijn we bang dat het gewenning wordt.

één jaar geleden

Reactie op Saniieta

:( ik vind het best heftig deze sprong. Ons kleine was tijdens de sprongen ...
Ja ik vind zelf deze sprong ook echt pittig.. vooral omdat hij eigenlijk al vrij snel door sliep en nu gewoon weer 2/3 keer per nacht komt. Ik laat hem eigenlijk nooit huilen, hij kan er zelf ook niks aan doen, maar als de sprong voorbij is zijn de extra voedingen ook voorbij en dan krijgt hij snachts gewoon water of de speen ivm gewenning.

één jaar geleden

Pff wat een zeur is ze. Maar ik snap het wel, want wat maakt ze sprongen! Klimmen, klauteren, optrekken en willen staan. Maar hangerig de hele dag, als ze dan een keer lekker speelt en ik maak een geluid, is het reden voor haar om heel zielig te doen en vastgehouden te willen worden. Snachts wakker worden. Tot dusver helpt een flesje om haar weer te laten slapen (even afkloppen). Week 1 gehad, aftellen haha

één jaar geleden

Reactie op Diana-1992-1

Pff wat een zeur is ze. Maar ik snap het wel, want wat maakt ze sprongen! K ...
Hier precies hetzelfde! Wij zijn nu al 3 weken verder en vandaag kan hij zichzelf wat langer alleen vermaken. Vooral oogcontact vermijden 😂

één jaar geleden

Jullie kindjes ook last van nachtmerries? Hier schrok er net een wakker en was vervolgens een half uur ontroostbaar aan het huilen.. Zo sneu als ze zo verdrietig zijn😔

één jaar geleden

Waajooo ik vroeg me al af wat het was! Ze eet echt als een beer en slaapt niet meer zelfstandig door. Goed, iets met kwartjes die vallen haha

één jaar geleden

Wauw deze sprong, hebben jullie ook kindjes die ontroostbaar zijn hele dag? Wij hebben hier elke dag een emotioneel huilende kind. Wil niet alleen spelen, wil niet continue gedragen worden. Dit is compleet nieuw voor ons. Ik hoop dat dit snel voorbij gaat, die van ons wil 24/7 aandacht.