46 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Saniieta

Wauw deze sprong, hebben jullie ook kindjes die ontroostbaar zijn hele dag? ...
Correctie wil juist continue gedragen worden.

één jaar geleden

Reactie op Saniieta

Correctie wil juist continue gedragen worden.
Ja zeker! Heb de draagzak er weer bij gepakt

één jaar geleden

Reactie op Felicia_90

Ja zeker! Heb de draagzak er weer bij gepakt
Ik vind het echt vermoeiend het gaat de hele dag zo

één jaar geleden

Hier ook heel erg aanhankelijk, echt zwaan Kleef aan, slapen gaat nog redelijk goed (ff afkloppen😅)

één jaar geleden

Pfoe, hier in de donderwolk week. Slapen is ineens weer drama nadat hij juist ineens door ging slapen. We kunnen er nu de klok op gelijk zetten. Om half 3 wordt hij wakker. Vannacht weer 1,5 uur tot hij weer sliep. Ik zal blij zijn als het weer over is 🙈.

één jaar geleden

Zo klaar met deze sprong. Al 4 weken slapeloze nachten. Begint ons nu echt op te breken (respect voor de ouders waarvan de kindjes niet doorslapen) ben er echt klaar mee..

één jaar geleden

Elke morgen om 5.50 wakker. Ik haat die 5 op de klok😅

één jaar geleden

Vooral de slaapregressie hebben we last van. Om middernacht wordt ze wakker en is het 1,5 uur feest 🥳 🥲

één jaar geleden

Voor alle papa’s en mama’s die er nog middenin zitten; wij zijn uit de donderwolk week en het is echt al een wereld van verschil. Ons zoontje heeft de afgelopen 2 nachten ineens 11,5 uur achter elkaar doorgeslapen! Ik weet niet wat ik meemaak. Overdag slaapt hij maar 2x een uur, wat wel wat weinig is, maar met die 11,5 uur erbij haalt hij zijn uren slaap wel. Nog 13 dagen en dan zijn we helemaal uit sprong 7. Ik heb niet de illusie dat het vanaf nu alleen maar goed zal gaan, maar na een week elke nacht rond 2u 1,5 a 2 uur wakker zijn is dit echt een feest! Hopelijk kunnen jullie hier wat hoop uit putten :)

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Voor alle papa’s en mama’s die er nog middenin zitten; wij zijn uit de dond ...
Fijn!!

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Voor alle papa’s en mama’s die er nog middenin zitten; wij zijn uit de dond ...
Ik kan niet wachten.. zitten nog een week in deze sprong en hoop dat dan alle ellende voorbij is. Iedereen zei altijd dat sprong 4 pittig was, maar ik vind deze nog pittiger.

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Ik kan niet wachten.. zitten nog een week in deze sprong en hoop dat dan al ...
Mag ik vragen hoe Je weet dat het nog een week duurt?

één jaar geleden

Reactie op Felicia_90

Mag ik vragen hoe Je weet dat het nog een week duurt?
Ik heb de oei ik groei app! Die geeft aan dat het nog een week duurt, zal wel niet op de dag precies kloppen maar meestal loopt die wel ongeveer gelijk!

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Ik heb de oei ik groei app! Die geeft aan dat het nog een week duurt, zal w ...
Oh wat fijn dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Ik kan niet wachten.. zitten nog een week in deze sprong en hoop dat dan al ...
Ja ik vind deze ook absoluut lastiger dan sprong 4. Hier gaat het ook samen met het doorkomen van tanden, dat maakt het echt niet makkelijker.

één jaar geleden

Hoe lang duurt dit 😭😭 Die nacht voeding opeens heb ik hier al een maand of 2. En sinds donderdag wordt kind 2 gillend wakker, wil geen fles, niet is goed. Het helpt niet mee dat we hier ook met zijn allen aan het herstellen zijn van een buikgriep, en dat het dus een tweeling is. Faaaaaaccckkk

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Ja ik vind deze ook absoluut lastiger dan sprong 4. Hier gaat het ook same ...
Hier ook in combi met tanden én een buikgriep. Volgens de app moeten wij nog 1 week #houvol

één jaar geleden

Pfffffff jantje lacht jantje huilt. niks is goed. Voel me net een entertainer. Fulltime job, geen goed salaris helaas 🤣

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Pfffffff jantje lacht jantje huilt. niks is goed. Voel me net een entertain ...
Klacht indienen bij de baas 🤪🤪🤪

één jaar geleden

Overdag is er gelukkig weinig aan de hand. Maar zodra we haar om 7uur in bed leggen is ze bijna elke anderhalf uur aan het huilen, wel haar ogen dicht en speen dichtbij (die pakt ze altijd zelf). Ze huilt dan een paar minuten 2 ofzo soms 5 en dan slaapt ze weer rustig verder. Als we naar haarq toe gaan en haar uit bed halen wordt ze helemaal wakker en wil ze mee naar beneden, het is zo onnatuurlijk om je kindje te laten huilen als je haar zo vaak hoort. Het gebeurde afgelopen nacht denk ik wel 8 keer ofzo. Gelukkig wel eerst een paar keer in de avond, maar nu vanaf 3 uur ook al weer 2 keer en ze is ook tussen 5 en 6 wakker al 2 weken. 😴😴😴😴