46 Reacties

één jaar geleden

Zou dit het zijn inderdaad? Geen sec alleen kunnen spelen, s ochtends vroeg wakker, onmogelijk te verschonen. Hoop dat het snel voorbij is 😴

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Zou dit het zijn inderdaad? Geen sec alleen kunnen spelen, s ochtends vroeg ...
Net hetzelfde voor hier! Ook in sprong 7. Vroeger wakker om 7u en nu zéker vanaf 6u wakker en meteen beginnen schreeuwen. Ook elke keer drama bij het vervangen van haar luier. Toptijden 🥳😅🙈

één jaar geleden

Slapen moeilijker, verschonen drama ( gelukkig nu paar dagen weer normaal) snschts huilen en wilt weer vaak aan de borst, zeur, chagrijnig, stemmingswisselingen hahaha poohhh maar het is nu weer iets beter allemaal. Dus gaat wel weer over gelukkig hopelijk snel

één jaar geleden

Reactie op Diana-1992-1

Hier ook in combi met tanden én een buikgriep. Volgens de app moeten wij no ...
Hier ook buikgriep en tandje....maakt het allemaal nog leuker #not

één jaar geleden

Poh ik vind dit echt de ergste sprong tot nu toe. Ik kan hem echt geen seconde alleen laten spelen of hij begint al te huilen zodra ik weg loop. Hij wil letterlijk de hele dag aan me hangen en opgetild worden en t liefst ook nog bij mij slapen, en al dat gekrijs en gehuil bahbah echt extreem deze #aftellen #houvol🤣

één jaar geleden

Reactie op Joleintje

Poh ik vind dit echt de ergste sprong tot nu toe. Ik kan hem echt geen seco ...
Ik zou dit getypt kunnen hebben.. het viel nog wel mee tot 3 dagen geleden, het lijkt wel alsof de wereld aan het vergaan is. Zowel overdag als snachts. Moodswings, krijsen (maar dan ook volume 100) om niks, alleen mama is goed..pff ben gesloopt 😵