8 Reacties

één jaar geleden

Hier net zo, alleen kruipt de mijne nog niet 🙈 het achterlaten bij de gastouder is echt een drama, tot na zijn middagslaapje

één jaar geleden

Hier eentje met driftbuien als iets niet mag of juist als iets moet. Wilt ook het liefste in mij wegkruipen maar als papa in de buurt is keihard huilen want papa moet ook erbij. Soms pittig, maar hopelijk is die sprong weer snel voorbij🙈

één jaar geleden

Reactie op embeetjex

Hier net zo, alleen kruipt de mijne nog niet 🙈 het achterlaten bij de gast ...
Oh jeetje zolang ja ? Pittig hoor! Hopelijk snel voorbij allemaal

één jaar geleden

Reactie op Rensketje

Hier eentje met driftbuien als iets niet mag of juist als iets moet. Wilt o ...
Oh ja heel herkenbaar. Niks aan zo he😅 hoelang duurt de sprong bij jou nog ?

één jaar geleden

Eerlijk gezegd merkten wij voor het eerst niet zo heel veel. Althans, geen hele vervelende dingen. Hij jammert wat sneller, kruipt de hele dag achter je aan (gaat nog het liefst bij je op schoot zitten tijdens het plassen🤣) en hij is heel erg eenkennig. Gisteren zette hij het bij een vriendin van mij op het gieren en daar zat geen stop op. Ergens ook wel sneu natuurlijk. Verder weigert hij zijn ochtenddutje, maar is de nachten voor het eerst gaan doorslapen😅

één jaar geleden

Reactie op Joleintje

Oh ja heel herkenbaar. Niks aan zo he😅 hoelang duurt de sprong bij jou nog ...
Durf ik niet te zeggen, ik heb de app niet. Ik heb nog een heel oud boek ervan. Maar ik hoop niet al te lang meer🙈

één jaar geleden

So deze sprong is idd best heftig! Onze kleine heeft niet echt veel last gehad van de sprongetje.. behalve 7 een beetje.. maar deze is vreselijk! Driftbuien! Veel huilen.. kan haar haast niet neerzetten.. ik zei gisteren nog tegen mijn man dit lijkt wel een ander kind. Hoe lang duurt dit nog? 😂

één jaar geleden

Pittig sprongetje idd. Hij is wel vrolijk maar wilt de hele dag opgetild worden. Ochtenddutje wil hij niet meer. In het begin van de sprong werd hij snachts vaak overstuur wakker, maar dat is nu minder geworden. Ik vind dit iig de pittigste sprong tot nu toe. Vooral de nachten waren heftig.