16 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar

één jaar geleden

Yes herkenbaar hier beginf hetzelfde ook vanaf 23.00. Wilt ook niet meer in slaap komen zonder te wiegen of bij ons in bed.

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Aantal nachten wel elk uur 🥴 overdag ook niks goed, hysterisch huilen. Maar nu een week later is het al stukken beter, nog 10 dagen 😂

één jaar geleden

Yes hier ook nachtmerries en huilen in zijn slaap. Nu ook al twee dagen op rij om 5 uur wakker en slaapt pas verder als ik hem oppak en naar ons bed meeneem en dan tot 6.15 max. Ik hoop dat dat toeval is en niet blijft 🥲

één jaar geleden

Yep, hier ook!

één jaar geleden

Hier ook al zeker 3 weken. Er lijkt geen eind aan te komen😭😭

één jaar geleden

Hier denk ik ook laat van nachtmerries.. Rond 0.00 heel hard huilen en ook weer om 05u klaarwakker 😵‍💫. Overdag is hij ook weer een stuk lastiger te vermaken

één jaar geleden

Ik klop het even af, maar ik vind sprong 8 tot nu toe meevallen. Ik had horror verhalen gelezen, maar ons zoontje slaapt vooralsnog goed door (wel wat eerder wakker, maar dat is geen ramp). Overdag kan hij wel ineens in huilen uitbarsten, dan is niks goed. Hij wil ook veel vastgehouden worden. Ik merk het dus echt wel, maar vergeleken met sprong 7 vinden wij dit een walk on the park. Hopelijk blijft dat zo. Nog 10 dagen 🤞🏻.

één jaar geleden

Eigenlijk niet heel veel. Hij weigert wel zijn ochtenddutje, maar is ineens gaan doorslapen s’ nachts. Laatste keer dat ie dat deed was hij 3 maanden oud en dat heeft ie toen maar 3 nachten gedaan😅 Af en toe heeft ie een nachtmerrie, maar verder merken we tot nu toe alleen maar positieve ontwikkelingen. Ook wel eens fijn nadat al die andere sprongen een hell waren qua slapen🥲

één jaar geleden

Heel erg aanhankelijk en overdag wat vaker jammeren en jengelen, moeilijk te vermaken

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Ik klop het even af, maar ik vind sprong 8 tot nu toe meevallen. Ik had hor ...
Hier echt exact hetzelfde! Vergeleken met sprong 7, is het prima te doen gelukkig (tot nu toe, nog 11 dagen te gaan)

één jaar geleden

Sprong 8 is de ergste sprong bij ons 🙈 oké de nachten zijn goed, maar overdag kan je gewoon niets doen. Hij wilt helemaal niet meer alleen spelen, altijd gedragen worden. Huilen, jengelen, niets is goed. Ik blijf maar in mezelf herhalen dat het maar een fase is 🤞. Ik mis mijn lachebekje 🥲

één jaar geleden

Reactie op Fitematrulle

Sprong 8 is de ergste sprong bij ons 🙈 oké de nachten zijn goed, maar over ...
Heel herkenbaar

één jaar geleden

Jeetje had niet door dat er een sprong gaande was maar hier ook huilen in de nacht en overdag soms niet zelf willen spelen, gillen en jammeren. Nu ongeveer een week.

één jaar geleden

Ik zit al sinds 14 mei in dramatische nachten, direct overstuur zodra we hem in bed leggen en het is niet stil te krijgen. Het is vreselijk. Ook voor onze relatie merk ik het Is deze sprong echt zo heftig? Hij is van 31 mei en we zijn 2 weken terug al begonnen... Ik hoop dat hij snel weer normaal gaat slapen want dit is echt niet gezellig meer