6 Reacties

10 maanden geleden

Misschien dat ze toch last heeft van de labeltjes of stof aan de binnenkant. Spijkerbroek zit sowieso al strakker om haar benen dan andere broekjes...

10 maanden geleden

Haha. Die van mij deed laatst het omgekeerde, hard ‘nee’ roepen bij de joggingbroek en heel graag alleen maar de spijkerbroek aan willen. Ik zag het vooral als een eigen willetje mogen hebben en eigen keuzes willen maken. Sommige van haar shirtjes wil ze ook niet aan (terwijl het qua soort stof echt niet verschilt, maar natuurlijk wel het printje), andere juist wel. Ik geef haar maar de keuze en volg wat ze wil. Genoeg andere punten om een keer strijd over te hebben 😉, dit is er niet 1 van.

10 maanden geleden

Hmmm, hier is het compleet geswitcht sinds gisteren. Nu wel graag andere broekjes aan en niet meer een spijkerbroekje. Twee dagen geleden en de afgelopen twee weken was het andersom. 🤷🏻‍♀️

10 maanden geleden

Haha gek hè! Had je nog wat joggingbroekjes in de kast liggen? ;) Ik krijg het broekje niet eens over dr kont, ze roept al nee als ze het over haar voetjes heen krijgt. Dus labels of de stugheid kan het niet zijn (aangezien ze het ook bij een trainingsbroekje doet). Naja prima hoor, ik maak er geen strijd van idd.

10 maanden geleden

Reactie op Bertje-225

Haha gek hè! Had je nog wat joggingbroekjes in de kast liggen? ;) Ik krijg ...
Ik had niets meer liggen behalve spijkerbroeken 🙈. Dus haar toch maar gedwongen een spijkerbroekje aan te doen. Een kwartier heeft ze ‘nee, broek uit!’ geschreeuwd 😬. En daarna ging ze lekker spelen en was er niets meer aan de hand de rest van de dag. Echt… 🤷🏻‍♀️. Daar ging mijn poging er geen strijd van te maken 🫣, wilde ook niet toegeven aan de driftbui vervolgens. Dilemma hoor! 😊 Hoe ging die bij jou vandaag?

10 maanden geleden

Haha ja dat is een dilemma idd! Hier maar katoenen broekjes en voor buiten dr speelpak aan. Op de opvang een joggingbroek met fleece aan de binnenkant. Daar zit ze veel meer op de grond te spelen. Ze loopt er wat shabby bij daardoor, maar ja. Bijna voorjaar haha