9 Reacties
3 jaar geleden
Hoi wij hadden dit ook bij onze dochter. Uiteindelijk de Tula explore gekocht en die is zachter bij de knieholtes. Daar zit ze wel lekker in. Nu (2.5) nog steeds. Laatst toch nog even in de ftg gedaan en toen gaf ze meteen weer aan pijn te hebben. We keken en idd weer die striemen. Voor de baby kopen we nu de Ergobaby Omni breeze omdat die nog wat zachter is qua padding en we de draagzakken niet telkens hoeven te verstellen. Ik gebruik nu zelf nog een draagdoek voor de baby en mijn man gebruikt de Ergobaby embrace. Beide zonder striemen en sluiten goed aan. Succes!
3 jaar geleden
De beentjes moeten twee vingers ruimte hebben tussen knieholte en draagzak vertelde onze draagconsulent. Zoals je omschrijft klinkt het alsof ze nog te klein is voor deze draagzak.
3 jaar geleden
Reactie op MarjolijnH
De beentjes moeten twee vingers ruimte hebben tussen knieholte en draagzak ...
Oke, dat zou kunnen maar de draagzak zou volgens de beschrijving gebruikt moeten kunnen worden. Had haar net nog even in de zak en ergens gelezen dat je even haar beentjes met een vinger los moet maken zeg maar dat ze met haar kont in de zak hangt en niet op haar beentjes. Leek beter te zitten maar ze heeft een regel dag dus het is vandaag snel niet goed voor mevrouw 😅
3 jaar geleden
Reactie op Sailor
Oke, dat zou kunnen maar de draagzak zou volgens de beschrijving gebruikt m ...
Mijn kids hebben in verhouding korte pootjes, 1-2 maten kleinere broekjes dan hun shirts. Meeste draagzakken pasten ze niet lekker in hierdoor. Vandaar dat wij bij een draagconsulent allerlei draagzakken zijn gaan proberen en dat geleerd hebben. Verhaaltjes op de verpakking zijn leuk, maar elk kind is anders...