16 Reacties

4 jaar geleden

Haha niet... Heb Dr ook een schurfthekel aan. Gewoon wassen, goed uitkloppen en ophangen. Kind voelt er niks van of t gestreken is of niet 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik heb bij de vorige keer het bij 20 weken gedaan. Fijn gevoel om niet tot het laatste te wachten. Het lag daarna in een dichte kast 馃憤

4 jaar geleden

Nouuu daaar ga ik 茅cht niet aan beginnen. Een baby heeft al heeel veel tijd nodig, plus de was is veel en dan ook nog strijken 馃槺 no thankyouuu

4 jaar geleden

Wassen en in de droger gooien indien je dit hebt. Heerlijk zacht. Hebben jullie meerdere kindjes dat jullie al hydrofiele doeken hebben?

4 jaar geleden

Als je luiers strijkt nemen ze minder vocht op is mij ooit verteld.

4 jaar geleden

Als het geen kwaad kan, dan strijk ik niet. Zag toevallig net dat mijn wasdroger ook een strijkvrij functie heeft.

4 jaar geleden

Ik heb die toen wel gestreken maar ben er heel snel mee gestopt. Wat een rotwerk zeg. 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Samra

Wassen en in de droger gooien indien je dit hebt. Heerlijk zacht. Hebben ju ...
Ik heb bij mijn eerste alles gestreken, wasdroger is inderdaad aanlokkelijker. Ik gebruik de doeken van de eerste weer die nog netjes zijn 馃挭.

4 jaar geleden

Zie ik dan nog wel 馃槀

4 jaar geleden

Hier bij de eerste alles netjes gestreken. Maar zelfs de kraamzorg vond het onzin haha. Dus dit keer ga ik niet alles strijken!

4 jaar geleden

Ik heb t bij de 1e gedaan en alles gestreken na het wassen...ik ga je zeggen ik had erna geen tijd meer馃ぃ wassen ophangen en gebruiken.

4 jaar geleden

Bij mijn eerste had ik alles gestreken, maar de kraamverzorgster vond dit onzin en heeft daar verder niet gedaan in de kraamweek. Ook las het al in een andere reactie, maar gestreken hydrofiele doeken nemen minder makkelijk vocht op. Persoonlijk vond ik het wel fijn om een gestreken hydrofiele doek te gebruiken onder het hoofdje in de wieg, kinderwagen en verschoon kussen. Dus ik ga een deel wel strijken ruim voor de uitgerekende datum. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik alles gestreken toen ik met verlof ging, toen zeg maar alle puntjes op de i gezet in huis.

4 jaar geleden

HAha hier bij eerste ook nooit iets gestreken! Geen tijd voor en vind het ook een verschrikkelijke klus. Doe ik voor mijzelf ook niet. Alleen voor bepaalde bloesjes die kreuken zo鈥檔 stoomapparaat.

4 jaar geleden

Hahaha,gewoon niet. Dat is dus een tijdrovende rotklus waar ik geen zin in heb. Er is niets mis met een kreukel in je hydrofiel doek. Voor in bed hadden we een hydrofiel vaneen stevigere stof, even geen idee hoe dat heet, die hing je strak op en geen kreukel te zien.

4 jaar geleden

Ik heb alles pas gewassen en gestreken in de tijd dat ik met zwangerschapsverlof was gegaan. Strijken is best leuk als het voor een baby鈥檛je is! Leek mij handig om dat pas laat te doen omdat het anders toch weer onderstoft of naar verf ruikt na het klussen in de kamer :)

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn eerste kindje helemaal niks gestreken馃ぃ gewoon wassen, keer goed uit schudden en ophangen, dan zitten er bijna geen kreukels in.. En strijken tegen de bacteri毛n geloof ik niet zo in bij een kindje dat goed op termijn geboren is (prematuur zou ik misschien wel voor strijken, maar dat zal het ziekenhuis voornamelijk voor je doen dan denk ik馃槄)