16 Reacties

4 jaar geleden
Als het geen kwaad kan, dan strijk ik niet. Zag toevallig net dat mijn wasdroger ook een strijkvrij functie heeft.

4 jaar geleden
Reactie op Samra
Wassen en in de droger gooien indien je dit hebt. Heerlijk zacht. Hebben ju ...
Ik heb bij mijn eerste alles gestreken, wasdroger is inderdaad aanlokkelijker. Ik gebruik de doeken van de eerste weer die nog netjes zijn 馃挭.

4 jaar geleden
Hier bij de eerste alles netjes gestreken. Maar zelfs de kraamzorg vond het onzin haha. Dus dit keer ga ik niet alles strijken!

4 jaar geleden
Bij mijn eerste had ik alles gestreken, maar de kraamverzorgster vond dit onzin en heeft daar verder niet gedaan in de kraamweek. Ook las het al in een andere reactie, maar gestreken hydrofiele doeken nemen minder makkelijk vocht op.
Persoonlijk vond ik het wel fijn om een gestreken hydrofiele doek te gebruiken onder het hoofdje in de wieg, kinderwagen en verschoon kussen. Dus ik ga een deel wel strijken ruim voor de uitgerekende datum. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik alles gestreken toen ik met verlof ging, toen zeg maar alle puntjes op de i gezet in huis.

4 jaar geleden
Ik heb alles pas gewassen en gestreken in de tijd dat ik met zwangerschapsverlof was gegaan. Strijken is best leuk als het voor een baby鈥檛je is! Leek mij handig om dat pas laat te doen omdat het anders toch weer onderstoft of naar verf ruikt na het klussen in de kamer :)

4 jaar geleden
Ik heb voor mijn eerste kindje helemaal niks gestreken馃ぃ gewoon wassen, keer goed uit schudden en ophangen, dan zitten er bijna geen kreukels in..
En strijken tegen de bacteri毛n geloof ik niet zo in bij een kindje dat goed op termijn geboren is (prematuur zou ik misschien wel voor strijken, maar dat zal het ziekenhuis voornamelijk voor je doen dan denk ik馃槄)