17 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg! Eerste bevalling natuurlijk begonnen met 38.5. Nu een grote baby en hebben we inleiden al kort besproken.
4 jaar geleden
Reactie op Jis2022
Oh, bij mij willen ze niet voor de 40+3 weken strippen.
Deden ze dat zomaar ...
Nou je moet wel even door “zeiken” haha. Bij mij was het wel wat zwaarder aan Het eind van de zwangerschap dus ik vroeg of ze konden strippen en dat wilden ze niet omdat er meestal geen effect heeft met die termijn en ook omdat je meestal weeën kunt krijgen en de bevalling niet begint. Ik had zelf aangegeven dat ik daar bewust van ben en mijn eigen keuze is dus als je dat constant blijft zeggen dan doen ze het wel.😅
4 jaar geleden
K heb mezelf voorgenomen om wat meer te gaan zeuren nu. Vorige keer zouden ze bij 40+4 gaan strippen en is ze uiteindelijk vanzelf met 40+3 geboren.
Maar merk dat deze hele zwangerschap doordat het de 2e is toch wel een stukje zwaarder is, heb k wel redelijk onderschat.
Zou het helemaal niet zo erg vinden als deze met 37 weken al zou willen komen 🙈
4 jaar geleden
Hoe zit t bij jullie, willen de verloskundigen er aan wagen of niet? Hier vanmorgen gevraagd met 38+1 maar ze wil nog niks doen. Ook al ziet en hoort ze van me dat ik t nu echt een stuk zwaarder heb.
Ga 2 keer per week naar de bekkenfysio en slaap slecht, kan eigenlijk alleen maar meer zitten en liggen want lopen doet pijn.
Heb sinds vrijdag wel heel veel voorweeën en harde buiken dus hoop zooo dat het gaat doorzetten, maar ben er bang voor omdat dat bij mn dochtertje ook met 37 weken al begon 😪
4 jaar geleden
Hier wil verloskundige pas met 41+0 strippen. Dan nog is de kans maar 20% dat het lukt zei ze…😭 Ben nu 40+5 en helemaal op!
4 jaar geleden
Ik volg ook! Bij mijn vorige zwangerschap wilden ze pas bij 41weken wat doen uiteindelijk toch bij 40+6 gestript en toen bij 41+1 nog een keer zoontje bij 41+2 geboren. Maar ik ben momenteel kapot. Kan amper staan, lopen, zitten of liggen. Slik hele dagen paracetamol om maar een beetje van de rug pijn af te komen.. maar weet niet meer waar ik het zoeken moet. Wil bij mij afspraak morgen vragen of ze willen kijken of ze kunnen strippen ben dan 39+2 en minstens een doorverwijzing naar t ziekenhuis voor mogelijke inleiding. Dit gaat gewoon niet meer..
4 jaar geleden
Reactie op JoyJoy1991
Ik volg ook! Bij mijn vorige zwangerschap wilden ze pas bij 41weken wat doe ...
Ik heb precies hetzelfde. Zwangerschapsischias ook; en intense rugpijn. Kan niks meer. Het is echt heeeeel erg afzien. Ben nu 38+3. Vroeg aan de bel getrokken en ze gaan me maandag inleiden met 39 weken. Is echt geen doen meer, voet bij stuk houden en echt vaak bellen. Dan nemen ze je serieuzer.
4 jaar geleden
Ondertussen 2x gestript zonder resultaat. 1x met 38 weken en 1x met 38+4. Ik word met 39 weken ingeleid, omdat mijn baby te groot is vandaar dat de verloskundige mij vanaf 38 weken wilde strippen.
4 jaar geleden
Vrijdag met 38.2 heeft ze geprobeerd maar het lukte nog niet vanwege een te lange baarmoederhals. Ik vroeg gewoon of de gyne eens wat magie kon gebruiken om wat te forceren. Komende vrijdag opnieuw afspraak en gaat ze weer proberen, op hoop van zegen!
4 jaar geleden
Gisteren een inval verloskundige, aangegeven dat ik het zat ben en of er niet gestript kan worden, gaf ze aan dit bij een eerste zwangerschap pas met 42 weken te doen en soms al met 41 weken. Leek me trouwens echt niet waar.. zeker als ik jullie verhalen zo lees. Gelukkig morgen naar het ziekenhuis dus misschien dat zij iets anders zeggen! Ben nu 39+3.
4 jaar geleden
Reactie op MB2018
Ik ben ook gestript met dat termijn, zou t overigens niet aanraden. Want na ...
Ahwel vanmorgen gestript op 39+2. Ik voel me nu ook al de hele tijd zo ongemakkelijk en ambetant. Hoop sjans toch dat er iets in gang gaat komen nu 🙈