11 Reacties

6 maanden geleden

Hi. Ja wij nemen ons kinderen al van jongs af aan mee. Ze mogen dan meestal gewoon op je schoot zitten. Vaak mogen ze dan meekijken of zelfs 'helpen'. Als je maar een kort bezoekje verwacht, is dat geen enkel probleem. Moet je langer zitten, dan is het misschien wel handig je man mee te nemen omdat je natuurlijk niet alles kan zien of in kan grijpen als het nodig is. Succes!

6 maanden geleden

Ook al meegenomen alleen! Ze zat gewoon op mn schoot niks aan het handje.

6 maanden geleden

Hoi, mijn zoontje is vanaf het begin altijd mee geweest naar de controle afspraken. In de kinderwagen dat wel, hij kon mij altijd zien, behalve bij foto maken. De laatste keer was het ook zijn beurt, hij vond het niet zo leuk dat spiegeltje, komt vanzelf wel!

6 maanden geleden

En neem een speeltje mee om te vermaken!

6 maanden geleden

Hier ook al paar keer mee geweest met mij en z’n zus, na de zomervakantie gaat ie zelf voor het eerst. Heb hem steeds in de buggy zitten en gaat eigenlijk altijd prima!

6 maanden geleden

Bedankt voor jullie ervaringen allemaal! Hier was het wel echt drama! Heel erg huilen en bij het schoonmaken van mijn tanden moest ze van de tandarts naast me zitten op een stoel. Toen is ze gewoon opgestaan en de deur uitgelopen! Daarna mocht ze gelukkig bij mij op schoot, ze heeft snikkend op me gelegen. Hopelijk gaat het volgende keer beter

6 maanden geleden

Reactie op lize24

Bedankt voor jullie ervaringen allemaal! Hier was het wel echt drama! Heel ...
Ah nee wat vervelend voor je zo’n ervaring. Misschien is het ook gewoon wennen en gaat het de volgende week alweer ietsje beter! Is in een buggy geen optie?

6 maanden geleden

Reactie op babys2020

Ah nee wat vervelend voor je zo’n ervaring. Misschien is het ook gewoon wen ...
Dat is wel een idee ja, dan is het ook meer haar eigen plekje. Volgende keer is ze sowieso ook alweer een halfjaar ouder natuurlijk, misschien gaat het dan automatisch wel beter ☺️

6 maanden geleden

Ik neem ze al vanaf vroeg mee. De tandarts gaat de eerste keer tandjes tellen terwijl ze bij mij op schoot zitten. Ze doen een grapje zoals het nadoen van een krokodil. Allemaal erg laagdrempelig.

5 maanden geleden

Ons zoontje ook mee genomen speelgoed mee en uit eindelijk Wou hij gewoon op schoot en neem hem nu steeds mee

5 maanden geleden

Ik heb hem meegenomen in de buggy. Kon hij eerst zien hoe het bij mij ging. Toen op mijn schoot genomen en ging de tandarts eerst even bij de knuffel nog voordoen hoe het allemaal gaat. Daarna zonder enig probleem kon er in zijn mond gekeken worden ☺️