12 Reacties

één jaar geleden

Geen koorts gehad hier... het enige was paar dagen huilerig en 1 avond/nacht alleen op mij willen slapen dus heb in de stoel op haar kamer geslapen haha 😅

één jaar geleden

De laatste keer 4 dagen koorts en toen kwamen er ook meteen 6 tanden. Ook heel huilerig.

één jaar geleden

Hoe hoog was de koorts bij jullie kindje? Hij heeft hier nu al 2 dagen 39 + graden koorts, wil ook niet eten. Drinken wel maar niet zoals eerst.

één jaar geleden

Bij ons tegen de 40graden

één jaar geleden

Bij ons uiteindelijk 10 dagen koorts soms zelfs 39,6. Uiteindelijk geen tand gezien… was dus echt een goed griepje!

één jaar geleden

Hier geen koorts gehad, wel wat warmer toen ze haar 1e tand kreeg. Ze heeft nu onder de twee voor tanden, en boven komen ze nu ook door tegelijk. Ze is wel wat hangeriger, maar niet humeurig

één jaar geleden

Mijn dochter heeft nu ook al sinds vrijdag koorts.. gister overdag ging het super goed.. savonds weer wat verhoging.. maandag bij de huisarts geweest en lichte oorontsteking.. maar ze zeiden net bij de opvang ook dat het ook wel met tandjes te maken zou kunnen hebben.. alleen nog niks te zien..

één jaar geleden

7 dagen koorts 39+ eindstand:3 tanden erbij

één jaar geleden

Hier ook griep/koorts en op de opvang denken ze tandjes. Komt idd wat door, kan ik voelen. Maar heb ooit gelezen dat het een fabel is dat baby's koorts krijgen bij het doorkomem van tandjes, gewoon toeval. Bij de eerste twee tandjes was hij niet ziek.

één jaar geleden

Hi! Heel herkenbaar. Elsa heeft regelmatig koorts. Van het weekend nog weer. Hele zaterdag en zondag ziek. Koorts pgelopen tot 40 graden. Snot overal. En ineens zondag na anderhalf uur slapen een vrolijk meisje helemaal blij en snot weg.... 🤷‍♀️Wij denken nu dat het inderdaad weg komt bij de tandjes. Want ze heeft regelmatig zulke hoge koorts. 9e tandje/kies is nu aan het doorbreken. Vaak heeft ze al flinke koorts voor er nog maar wat te zien is.

één jaar geleden

Ja hier duurde het ook een week. Echt uitzitten, maar komt vanzelf een eind aan.

één jaar geleden

Wij zitten al 4 weken in tandjes koorts, verkoudheid, loopoor en alle drama 😅 blijkbaar vind hij het nodig om elke week 1 tand boven te laten doorkomen 🙄