11 Reacties

7 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wij zitten ook in die strijd, de oudste van nu 5 gaat vaak op tijd naar bed, vooral nu ze op school zit. Wij hebben nu ook een baby zusje voor haar van 4 weken wat ook wel mee speelt in de verandering. Maar we hebben met de new born minder strijd als met de 3 jarige 😉

7 maanden geleden

Kun je het herleiden aan dat uurtje slaap op de opvang? Geen idee of het helpt maar hier is het eigenlijk altijd geweest; hoe eerder hoe beter. Misschien eens om 19.00 naar bed? Kàn net de key zijn… En anders; tuurlijk een fase, dat is alles toch? 😁🙈😂

7 maanden geleden

Reactie op Camplies

Kun je het herleiden aan dat uurtje slaap op de opvang? Geen idee of het he ...
Nee helaas niet dot dacht ik eerst wel omdat ze daar ineens weer aangaf tussen de middag te willen slapen en dit al even niet meer deed maar het maakt dus niets uit.. eerder lukt helaas niet ze vertikt het 😂dan zegt ze is nog licht buiten mama

7 maanden geleden

Reactie op jose peeters

Heel herkenbaar! Wij zitten ook in die strijd, de oudste van nu 5 gaat vaak ...
Hoe houd je het vol 😂😂 nog gefeliciteerd!

7 maanden geleden

Reactie op bonaire24

Nee helaas niet dot dacht ik eerst wel omdat ze daar ineens weer aangaf tus ...
Haha dat is het om 19.30 toch ook?;) i.i.g. succes! Heb geen andere tips helaas .. behalve dan 1 route /manier kiezen om te kijken of het werkt en dat consequent vasthouden .. succes!

7 maanden geleden

Duidelijk en consequent zijn . Op tijd naar boven... tanden poetsen boekje lezen... liedje zingen en dan de deur dicht en in bed liggen

7 maanden geleden

Reactie op Anne-Wil36

Duidelijk en consequent zijn . Op tijd naar boven... tanden poetsen boekje ...
Af en toe even kort kijken

7 maanden geleden

Dank allen we zijn al 3 jaar consequent alleen lijkt het nu niet meer te helpen helaas. Komt haar bed uit en doet zelf het licht weer aan gaat huilen of klieren 😅 we moeten er maar doorheen denk ik

7 maanden geleden

Reactie op bonaire24

Dank allen we zijn al 3 jaar consequent alleen lijkt het nu niet meer te he ...
Ook herkenbaar. Goh die kleine draken ook soms haha.. Al eens goed boos geworden? Klinkt ook een beetje als grenzen testen (hoe vaak kan ik dit doen??) irritant is het 😝

7 maanden geleden

Reactie op Camplies

Ook herkenbaar. Goh die kleine draken ook soms haha.. Al eens goed boos gew ...
Ik word ook altijd boos maar dat lijkt ook niet te werken 😂 nu ook moest een boekje lezen toen weer niet toen weer wel toen weer niet schoppen en slaan dus ik ben naar beneden gegaan. Nu huilt (schreeuwt) ze alweer een halfuur lang en ik mag niets meer doen om te helpen ook papa niet 😅😅 het is een fase het is een fase het is een fase…… 🤪🤪

6 maanden geleden

Reactie op bonaire24

Nee helaas niet dot dacht ik eerst wel omdat ze daar ineens weer aangaf tus ...
Kan je dan niet eerder al naar dr kamertje gaan (daarvoor al zorgen dat daar alles al donker is en alleen een nachtlampje aan doet). En dan rustig jullie ritueel doen , pyjama aan, boekje, melk etc. Misschien dat ze dan denkt oooh ja idd het is donker het is tijd om te slapen. Zo doen wij het nu ook nu het zo licht is buiten. Doe ik van te voren alles al dicht boven qua gordijnen of deuren en dan doe ik dr ritueel. En ik probeer ook uit te leggen aangezien die van mij ook wel eens zegt masr het is nog middag 😂 dat het langer licht is buiten maar dat het wel echt bedtijd is (of ze er wat mee doet geen idee maar dan heb ik het maar gezegd 🙃😅)