12 Reacties

9 maanden geleden

Vandaag toevallig bik het cb geweest met die van ons. Ook mei 3 jaar, weegt nu 12,3kg en 94cm. Zn gewicht ook afbuigend, maar dit was met de vorige meting ook al. Bmi was nu ondergewicht. Tip was ok halfvolle producten te vervangen door volle en gezonde koolhydraten extra geven. Extra plakje kaas of vlees op t brood ect (al weet ik niet of dit zoveel verschil gaag maken). Eten verschilt hier enorm. Ene keer eet ie mege goed en de andere keer niks. We hebben over 5 maanden een nieuwe afspraak om het pp te volgen.

9 maanden geleden

Reactie op mmmmmmandyy

Vandaag toevallig bik het cb geweest met die van ons. Ook mei 3 jaar, weegt ...
Ook een kleintje, inderdaad. Maar er wordt bij jullie dus wel actie op ondernomen, al is het maar een kleine aanpassing. Gingen jullie met een reden naar het cb, of gewoon om een keer te wegen en te meten?

9 maanden geleden

We gingen toevallig met de kleinste die de eerste afspraak had en toen vroegen ze of de oudste ook even wilde wegen omdat hij vorig jaar al in een afbuigende groei qua gewicht zat maar toen wilde ze het nog even aankijken. Dus nu na een jaar zijn er pas een pasr ‘kleine’ aanpassingen.

9 maanden geleden

Kijk ik niet goed of heb je in de app 12kg ingevuld? Als ik de lijn van 14 volg kom ik op normaal gewicht uit. Mijn dochter is 95 cm en ook 14 kilo en komt in dezelfde app op de middenlijn!

9 maanden geleden

Reactie op Rosah05

Kijk ik niet goed of heb je in de app 12kg ingevuld? Als ik de lijn van 14 ...
Oh je hebt gelijk! Ik heb wel echt 14kg ingevuld (even gecheckt), maar die punt lijkt inderdaad niet te kloppen. Dat is gek! 14kg lijkt inderdaad mooi gemiddeld. Dank je voor je scherpe blik!

9 maanden geleden

Opnieuw ingevuld en nu klopt het beter!

9 maanden geleden

Jup precies t zelfde mijn wordt 31 mei 3 en altijd t zelfde bij t cjg hij is te licht nou ik heb er mee leren leven 🤣

9 maanden geleden

Hier een meisje dat in mei ook 3 jaar wordt maar al 107cm is en 18 kg!! Ze wordt altijd ouder geschat en ook zo behandeld. Niet altijd fijn voor haar.

9 maanden geleden

Mijn dochter wordt over 3 weken 3 jaar. Donderdag toevallig bij het cb geweest, ze is 90cm en weegt 12 kilo, klein meisje. Ze scheelt nog maar 3 cm met haar zusje die 14 maanden jonger is. Verder is de prima gezond en qua ontwikkeling gaat ze als een speer dus prima zo

7 maanden geleden

Reactie op Olivia23

Hier een meisje dat in mei ook 3 jaar wordt maar al 107cm is en 18 kg!! Ze ...
Mijn zoon is 101cm en 16kg, wordt ook altijd ouder geschat dan dat hij is.

7 maanden geleden

Mijn zoon is in mei ook 3 jaar geworden. Ik maak me altijd zorgen, terwijl de cb hem een prima kind vindt omdat hij zo beweeglijk en actief is. Hij is nu 94 cm en weegt 13kg… voor mijn gevoel is dat weinig en ook de omgeving zegt weleens dat hij heel klein en dun is 😕

6 maanden geleden

Reactie op Olivia23

Hier een meisje dat in mei ook 3 jaar wordt maar al 107cm is en 18 kg!! Ze ...
Aaahh hier hetzelfde! 103 cm en 19kg maar ze ziet er gewoon nirnaal uit alleen iedereen denkt ook dat ze allang al 4 is of ouder.