14 Reacties

één jaar geleden

Hier net hetzelfde…

één jaar geleden

Hier ook net hetzelfde liedje, nooit echt problemen gehad om ze in bedje te leggen en sinds kort ook alles bij elkaar krijsen tot spuwen toe soms. Wij halen ze er dan ook even uit als het te lang duurd maar ook dat helpt niet veel vanaf je ze dan terug neerlegt begint het gewoon opnieuw. Wij zijn soms ook ten einde raad want niks helpt die moment om haar te kalmeren.

één jaar geleden

Hier ook een klein poosje gehad. Achteraf bleken er hier 3 kiezen en een tand door te komen 😅 Wij lieten hem gewoon even gaan zolang hij z'n speentje en knuffel gewoon bij zich had. En nu dus begonnen met Dentinox voor het slapen gaan, gaat een stuk beter. Misschien bij jullie ook iets van een tandje o.i.d? Sprongetje? Warmte? Ik noem maar wat. Hopelijk is het in ieder geval snel weer voorbij. Succes!

één jaar geleden

Hier was het de warmte in combinatie met tanden. Wij vinden het belangrijkste dat ze gewoon rustig wordt en focussen ons dan niet op het weer slapen gaan. Wij haalde haar steeds uit haar bedje om te troosten en dan viel ze uiteindelijk op ons in slaap. Hierna konden wij haar weer voorzichtig overleggen. Nu is het weer over en slaapt gewoon zoals voorheen zonder slaap associaties.

één jaar geleden

Omg hier ook! We hadden een perfecte slaper en nu is het tot 2300 feest. Ze is echt moe maar ze vecht zo hard. Echt sneu om te zien. Ik zag dat ze helemaal niet lekker in haar velletje zat, dus hier was uiteindelijk een zetpil de oplossing

één jaar geleden

Ja hier ook. Combi van tandjes/warmte en slaapregressie. Wat hier helpt was het white noise apparaatje met sterrenhemel. Heeft nooit geholpen maar nu ff wel😂 prima! Meneer gaat gelijk slapen tegenwoordig. Anders was het altijd krijsen als ik wegliep

één jaar geleden

Reactie op Fiennes

Hier was het de warmte in combinatie met tanden. Wij vinden het belangrijks ...
Wij laten ons zoontje ook op schoot in slaap vallen sinds hij moord en brand schreeuwt voor het slapen gaan. Maar dat is nog steeds niet over. Hoe lang duurde dat bij jullie?

één jaar geleden

Hier het zelfde nooit problemen gehad maar nu soms wel 2 u in de weer.. Heb nu het ritme aangepast eerst eten , douchen (douchte eerst in de ochtend nu avond ), flesje nog even spelen tot hij moe word verhaaltje voorlezen en naar bed.. Dan klimt hij vaak omhoog en gaat het beginnen geen rust in zich.. neem dan vaak naast me en zing liedjes dan valt hij vaak sneller in slaap en leg hem over en slaapt hij de hele nacht door.. maar de ene dag is de andere dag niet.. En denk ook dat er weer tanden/kiezen onderweg zijn.. we wachten het af..

één jaar geleden

Hier is het probleem vooral al de papa hem in bed legt. Dan blijft hij krijsen en staat hij telkens terug recht en uiteindelijk pakt hij die altijd terug eruit… Ik leg hem weg en meestal direct in orde 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier ook… Echt iedere avond gevecht om haar in slaap te krijgen. Zijn soms wel 2 uur bezig. Voor 21:00 krijgen we haar niet in slaap. Zijn geen tandjes of iets. Echt geen idee wat te doen en zijn een beetje ten einde raad..

één jaar geleden

Reactie op Koetje1

Hier ook… Echt iedere avond gevecht om haar in slaap te krijgen. Zijn soms ...
Wij hebben precies hetzelfde al zo’n 7 weken.. 😰 De opvang gaf aan dat het wellicht komt door ontwikkelingen als praten of lopen..

één jaar geleden

Hier ook al 4-5 weken zo vermoeiend niks helpt

één jaar geleden

Hier ook! Wel het idee dat de verlatingsangst wat opspeelt… wij halen haar ook niet uit bed, idd naast bed proberen te kalmeren, slokje water, dat soort dingen. Sterkte!

één jaar geleden

Hier ook. Vandaag 2 uur bezig geweest maar ze weigert echt te slapen. Toen maar naar beneden gegaan….. vanavond op tijd naar bed