Hoi moeders doen jullie toevallig een thema voor de eerste verjaardag van jullie kindje?? Ben zelf al beetje aan het kijken wat ik wil voor zijn eerste verjaardag vind wel leuk om inspiratie op te doen!
Hier word het olifantjes thema. Taart is al besteld en een taartje voor hem zelf. En heb wat dingetjes via Ali besteld alvast. We hoeven het alleen maar voor thuis wsnt hij gaat verder niet ma de opvang
Bij mijn oudste dochter eerste verjaardag unicorn thema en nu met haar 2e verjaardag dieren thema.
Bij mijn jongste dochter ben ik nog aan het bedenken wat voor thema, gelukkig dit pas in mei ook. Ik lees gelijk mee!
Leuk dat er meer al toch druk bezig zijn met thema’s en zo te bedenken! Zit ook te kijken voor waar ik beste taart kan bestellen voor mijn zoontje zelf die heeft kma dus voor hem apart wil ik klein taartje doen en voor visite wel gewone taart
Bij ons zoontje waren 1e en 2e verjaardag thema ‘wilde dieren’ zoals leeuw tijger zebra etc
Bij onze dochter willen we (naja ik🤣🤣) thema bosdieren doen denk ik
Hier toevallig het gisteravond over gehad. We denken een jungle thema. In die stijl heeft hij ook zijn kamer en hij vindt de dierenposters en groene blaadjes op zn kamer geweldig!