20 Reacties

3 jaar geleden

Hier word het olifantjes thema. Taart is al besteld en een taartje voor hem zelf. En heb wat dingetjes via Ali besteld alvast. We hoeven het alleen maar voor thuis wsnt hij gaat verder niet ma de opvang

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Ja! Ik volg het Woodland thema. Was ook het thema voor in zijn babykamer. Op Etsy heb je ook leuke digitale uitnodigingen in thema.

3 jaar geleden

Unicorn wordt het voor ons! Heb al leuke dingetjes besteld van AliExpress haha, moet je vroeg doen andere komt het niet op tijd aan 🤣

3 jaar geleden

Bij mijn oudste dochter eerste verjaardag unicorn thema en nu met haar 2e verjaardag dieren thema. Bij mijn jongste dochter ben ik nog aan het bedenken wat voor thema, gelukkig dit pas in mei ook. Ik lees gelijk mee!

3 jaar geleden

Leuk dat er meer al toch druk bezig zijn met thema’s en zo te bedenken! Zit ook te kijken voor waar ik beste taart kan bestellen voor mijn zoontje zelf die heeft kma dus voor hem apart wil ik klein taartje doen en voor visite wel gewone taart

3 jaar geleden

Ik denk dat het hier madeliefjes thema word. Ben al vanalles bij shein en ali aan het zoeken 🙈

3 jaar geleden

Ik denk aan zeemeerminnen thema voor me dochtertje we gaan namelijk ook een cakesmash fotoshoot doen in de zelfde thema

3 jaar geleden

Hier wordt het thema sesamstraat voor onze zoon. Hij is helemaal weg van elmo en koekiemonster sinds zijn geboorte.

3 jaar geleden

Waarschijnlijk wordt het hier een Bing of Bumba thema

3 jaar geleden

Bij ons zoontje waren 1e en 2e verjaardag thema ‘wilde dieren’ zoals leeuw tijger zebra etc Bij onze dochter willen we (naja ik🤣🤣) thema bosdieren doen denk ik

3 jaar geleden

Ik zelf denk Miss nemo want hij is gek op vissen!😊

3 jaar geleden

Hier toevallig het gisteravond over gehad. We denken een jungle thema. In die stijl heeft hij ook zijn kamer en hij vindt de dierenposters en groene blaadjes op zn kamer geweldig!

3 jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier toevallig het gisteravond over gehad. We denken een jungle thema. In d ...
Vind jungle thema ook erg leuk is zijn kamer ook maar mijn nichtje is pas 1 geworden en was ook jungle dus vind lastig dan ofzo!😳

3 jaar geleden

Reactie op Ibaby

Ik denk dat het hier madeliefjes thema word. Ben al vanalles bij shein en a ...
Ooooh hahaha, hier ook! Gewoon lekker basic maar wel schattig. Als je nog tipjes hebt hoor ik het graag!

3 jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier toevallig het gisteravond over gehad. We denken een jungle thema. In d ...
Ik wil dit thema ook doen super leuk! Moet alleen nog even opzoek naar leuke slingers etc

3 jaar geleden

Wij gaan dit thema doen

3 jaar geleden

Reactie op xbo

Ooooh hahaha, hier ook! Gewoon lekker basic maar wel schattig. Als je nog t ...
Oeps ik dacht orgineel te zijn maar ben al de derde in dit topic 😆

3 jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Vind jungle thema ook erg leuk is zijn kamer ook maar mijn nichtje is pas 1 ...
Gewoon doen!!!! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Junexx

Ik wil dit thema ook doen super leuk! Moet alleen nog even opzoek naar leuk ...
Alie express heeft altijd super veel van dat soort dingen voor een verjaardag. Wie weet vindt je daar wat tussen?