9 Reacties

één jaar geleden

Hej, Hier komt ze snachts ook soms nog voor een fles... was dit zo beu om op te moeten staan 😅 nu leg ik een fles met volle melk bij haar waarvan ze snachts kan drinken. Eerste 2 dagen moest ik het haar aangeven maar nu neemt ze zelf haar fles 😉 bij mijn oudste heb ik dit ook zo gedaan tot hij zelf een flesje water open en toe kan doen.

één jaar geleden

Het is normaal dat ze op deze leeftijd nog behoefte hebben aan een nachtvoeding. Is hier ook zo. 2 schepjes poeder is al bijna niks meer. Komt vanzelf.

één jaar geleden

Cold turkey, werkte bij ons t best. 3 nachten/vroege ochtenden kort huilen, troosten, weer in slaap en toen was t klaar. Wel 6u wakker, maar dat noem ik ochtend

één jaar geleden

Komt vanzelf! Heel herkenbaar, tot een week terug kwam onze dochter ook rond 5u voor fles. Nu ineens slaapt ze alweer een week door (ze is nu 15mnd). Ik denk dat je kindje gewoon echt trek heeft dan. Ze ontwikkelen zich ook zo hard!

één jaar geleden

Wat super knap dat ze t al doet met 2 schepjes op 150. Hier 2 weken bezig geweest met afbouwen t was wel een dingetje. Gewoon doen wat je moeder gevoel je ingeeft 😊

één jaar geleden

Dank voor de tips! Vannacht flesje bij haar in bed gelegd en rond 5 uur hoorden we haar wel heel even, maar denk dat ze zelf haar flesje heeft gepakt, want vanochtend om 7.15 uur was ie leeg :-)

één jaar geleden

Reactie op Emma12

Dank voor de tips! Vannacht flesje bij haar in bed gelegd en rond 5 uur hoo ...
Sinds wij dit zo doen kunnen we terug heel de nacht doorslapen 😉 wijzelf drinken snachts ook soms he dus zien we dat kindjes ook kunnen drinken snachts. Zeker met dit warme weer he 😉

één jaar geleden

Leggen jullie dan een flesje melk in het bed? Lekt dat niet? Wij leggen een tuitfles water erbij. Maar het werkt niet echt. Ze wil echt een flesje melk. (In haar geval haver groeimelk ivm koemelkallergie)

één jaar geleden

Hier ‘s nachts nog meerdere voedingen. Vermoeiend maar het is echt heel normaal, ook op deze leeftijd nog.