10 Reacties
één jaar geleden
Het lijkt erop dat je al veel hebt geprobeerd. Ik zou dan toch advies vragen aan cb.
één jaar geleden
Wij maken nu zelf purées! We hebben hervulbare knijpfruit zakjes gehaald en dan maak ik een mix van fruit, yoghurt en pap en dan eet ze zo alles wat ze moet hebben!
Misschien helpt zoiets ook voor jou?
één jaar geleden
Reactie op Miek-
Fijn dat er meer zijn. Soms heb ik het gevoel dat alle baby's al zelf eten ...
Ja dat gevoel heb ik ook, en dan om
Je heen elke keer die vragen en druk waarom eet ze nog geen stukjes etc. Wordt er ook erg onzeker door.
Ik blijf het wel elke dag aanbieden brood!
één jaar geleden
Hier hetzelfde! Hij wil geen fruit/groente in stukjes of tussendoortjes zoals mais puffs.
Hij eet wel brood zonder beleg als het in thee geweekt is.
Lastige is, merk wel dat hij meer nodig heeft maar hij wil niet.
Lippen stijf op elkaar en alles op de grond.
Vervelend erbij is dst hij sommige purees nu weigert (2a3 maanden niet gegeten).
Ik probeer het wel een paar keer in de week door een stukje aan te bieden (fruit vooral). Helaas nog niks tot nu toe.
één jaar geleden
Hier is het ook drama met het eten! Is in gewicht al te zien jammer genoeg! Nu hebben we verwijzing gekregen voor pre logopedist! 3 mei komt ze aan huis op te kijken van hoe en wat!! Hoop zo dat ze kunnen helpen!!🙏🏻🙏🏻
één jaar geleden
Ook even advies gevraagd aan cb. Advies is om zo door te gaan, dus stukjes blijven aanbieden en 8 maanden potjes. Als ze niet wil, puree aanbieden ipv yoghurt. Dan krijgt ze meer voedingsstoffen binnen.
Als het over een maand of 2 nog is, adviseren ze een verwijzing naar de pre logopedist.