4 Reacties
4 jaar geleden
O wat vervelend! Paracetamol nemen stomen (baby)neusspray en misschien keelsnoepjes en waterijs tergen de keelpijn. Ik hoop voor je dat het snel over is
4 jaar geleden
Naar! Wij hebben een neusspoeler en dat werkt top als je holtes vol zitten. Succes en sterkte
4 jaar geleden
Ik had een flinke holteonsteking in mijn gezicht een paar maanden geleden en toen heb ik een betere neusspray gekregen van de HA. Maar dat kan enkele dagen duren voordat hij werkt, dus indertussen 4 keer 1000mg pcm genomen en veel gestoomd (bij minder had ik nog pijn). Ik heb toen ook een rhino horn en ook een zoutlamp gekocht, omdat ik heel wanhopig was馃槄 Zoutlamp is wel mooi, ook al doet hij misschien niets. Duurde 10 dagen voordat de pijn weg was, dus ik was vooral blij dat ik de pcm mocht slikken van de vk.
4 jaar geleden
Vervelend voor je!
Ik heb hooikoorts en daardoor helaas elk jaar van maart tot september voorhoofdholte ontsteking. Ik heb het nu redelijk onder controle.
Wat voor mij werkt:
- osteopathie
- rhino Hoorn (neusspoelen) 2 keer per dag
- minder zuivel eten maar dat zou ik nu niet doen nu je zwanger bent
- neusspray Fluticason. Maar voor iedereen werkt een andere het fijnst, voor mij die (heb er al heel veel uitgeprobeerd)
- zelf of je partner je hoofd laten masseren
- yoga en dan vooral voor nek/schouder
Succes!