13 Reacties
één jaar geleden
Zo veel mogelijk meenemen als je in het nieuwe huis bezig bent en mss al een speelhoek maken daar?
één jaar geleden
Wij zijn ook met 6 maanden verhuisd. Geen enkel probleem. Tot die tijd sliep hij bij ons op de kamer en in het nieuwe huis kreeg hij een eigen kamertje. Ik maakte me daar ook ff druk om, maar ons zoontje sliep vanaf het allereerste moment prima.
één jaar geleden
Wij hebben het ook gedaan toen ze 10 maanden was. Toch heb ik weinig tips behalve bereid je erop voor dat jij of degene die voor je kind zorgt op dat moment echt niks anders kunt doen. Ik hoopte tussendoor toch nog wat kleine dingetjes te kunnen doen maar het was gewoon onmogelijk. Je komt geen stap vooruit met zo’n kleine erbij. Wij hadden gelukkig veel hulp want anders was het nu nog steeds niet leefbaar geweest. En zorg dat je alles in huis hebt zodat mensen die komen helpen meteen verder kunnen en niet hoeven te wachten op spullen (van de bouwmarkt e.d.) want dan is iedereen weg en is er nog niet veel gebeurd. En moet je het alsnog zelf doen wat dus niet opschiet 😉 verder veel succes!
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Wij hebben het ook gedaan toen ze 10 maanden was. Toch heb ik weinig tips b ...
Hier sluit ik me bij aan. Start op tijd met regelen en inpakken. Want met kinderen erbij kan je echt niets
één jaar geleden
Wij zijn met 11 maanden verhuisd maar ging allemaal helemaal prima, zowel bij baby als bij peuter.
één jaar geleden
Wij zaten in een vakantiehuisje tot ons nieuwe huis fijn genoeg en babyproof was en hebben hem vanaf dag 1 naar z'n nieuwe opvang gedaan. Dat vond ik allebei echt fijn.