11 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Wij zijn in oktober met ons zoontje (toen 6maanden) naar Turkije geweest en vonden het fantastisch. In het hotel (ook all in) waren ze super vriendelijk en behulpzaam. Waar wij echt veel aan gehad hebben in zo’n gehoorbeschermer. Ons zoontje sliep zo heerlijk (en veilig) in de buggy terwijl wij lekker op het terras of bij een show zaten. Verder vonden wij het uv shirtje wel handig maar ik vermoed dat dat op deze leeftijd nog veel handiger is omdat ons zoontje toen nog braaf stil lag maar inmiddels alle kanten op zou kruipen en natuurlijk het zwemmen ook veel langer volhoudt. Verder met stijgen en landen een flesje en wat nieuwe speeltjes mee. Tot slot had ik voor de zekerheid eten (van die potjes in zakjes) mee omdat je wel eens gekke verhalen hoort over buffetten maar het was zo goed en schoon dat ons zoontje gewoon groente en fruit heeft meegegeten. Alvast heel veel plezier!

één jaar geleden

Zou wel een uv pak doen

één jaar geleden

Ik kijk even mee! Wij gaan 26 april naar Turkije 😊 ik heb wel uv pakjes, en ook een petje met uv bescherming.

één jaar geleden

Reactie op rw22

Hoi! Wij zijn in oktober met ons zoontje (toen 6maanden) naar Turkije gewee ...
Wat een goede tips! Wij zijn afgelopen zomer (toen ons zoontje 10 weken was) naar Turkije geweest maar toen was het nog zo anders, toen sliep hij nog bijna de hele dag haha! Dankjewel!

één jaar geleden

Hier al 2 maal geweest toen ze 6,5 week oud was en bijna 6 maanden. Aankomende week vliegen wij opnieuw naar turkije! Elke ervaring is tot nu toe volledig anders geweest. Logisch met dat leeftijdsverschil. Afgelopen keer was vliegen een ramp, een baby die niet wilde slapen en ik die heen en weer liep in het vliegtuig met een huilende baby. Dit keer gaat er een tas vol speelgoed mee voor in het vliegtuig, want mevrouw wilt niet stilzitten. Ik houd mijn hart vast😅🤣. Verder neem ik opnieuw gekookt water mee voor een fles, genoeg snacks en eten. Wij nemen een opblaasbadje mee (zo’n hele kleine) omdat de zwembaden heel erg koud kunnen zijn voor de kleintjes (en mijzelf)🤣. Ik zet dit badje op het balkon en vul deze met warm water uit de douche daar :) Ik zou lekker daar de luiers halen, vorige keer ook zo gedaan en doe ik dit keer opnieuw. Ook potjes vorige keer daar gekocht. Dit keer niet meer nodig, ze zal gewoon mee eten met het buffet. Ik heb een uv werend zwem shirtje, deze gaat mee, of we hem gebruiken zie ik dan wel :) Rustig aan het strand zitten zal er dit keer niet in zitten ben ik bang. Ik ben van plan om 1 slaapje per dag op de hotelkamer te doen, zodat je in iedergeval 1 keer fatsoenlijk heeft geslapen. De rest hoop ik dat ze in de wagen zult doen, al heb ik er een hard hoofd in😅. Het zal dit keer een hele andere ervaring worden, ik denk ook wel een stuk pittiger als de vorige keren omdat ze gewoon veel mobieler en groter is. Wij gaan ook alleen met zijn 2e dit keer, mama en mini :) Spannend maar heel veel zin in! We zullen zien hoe alles loopt. Het ritme laat ik varen en we gaan gewoon in de “go with the flow” modus

één jaar geleden

Ik zit toevallig nu in Turkije met m'n zoontje van bijna 1. Een UV-pakje zou ik zeker aanraden, zelfs nu in april is de zonkracht al heel hoog (rond de 7-8). Verder hebben we ook een zonnehoed voor hem voor in het zwembad. Voor het vliegtuig hadden wij wat nieuw speelgoed en voor het opstijgen en landen zo'n knijpzakje met fruit. Zoontje heeft geen kik gegeven 😄 Eten doet hij gewoon met de pot mee hier. Voor het zwemmen hebben we een freds swimtrainer gehaald, vindt hij fantastisch!

één jaar geleden

Reactie op Kiekser

Ik zit toevallig nu in Turkije met m'n zoontje van bijna 1. Een UV-pakje zo ...
Mag ik vragen hoe koud het zwembadwater nu ongeveer is? Deze vind ik zelf altijd behoorlijk koud in Turkije. Ik ben alleen nog niet eerder in april die kant op geweest :) wij gaan aankomende dinsdag!

één jaar geleden

Gekke vraag misschien maar koelt je kind niet heel erg af door steeds in een nat uv pakje te blijven rondlopen? Ter voorkoming van verbranding lijkt t me ideaal, maar lijkt me ivm onderkoeling niet zo prettig?

één jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Mag ik vragen hoe koud het zwembadwater nu ongeveer is? Deze vind ik zelf a ...
Het zwembadwater is een graad of 19, maar we hebben gelukkig een verwarmd zwembad!

één jaar geleden

Reactie op MamaLi90

Gekke vraag misschien maar koelt je kind niet heel erg af door steeds in ee ...
Nou, we hebben een uv pakje van de decathlon gewoon, en we drogen de kleine af met een handdoek en het pakje is echt in een mum van tijd droog. Maar eerlijk gezegd is hij na 30-45min zwemmen sws wel klaar dus gaan we meestal erna naar de kamer onder een warme douche 😄

één jaar geleden

Reactie op Kiekser

Het zwembadwater is een graad of 19, maar we hebben gelukkig een verwarmd z ...
Ohh, na dat hebben we bij ons resort niet haha☺️