7 Reacties

één maand geleden

Hi!! Wat leuk dat jullie op vakantie gaan! Wij zijn inmiddels al 2x gaan vliegen met onze zoon van over een maandje 2 jaar. Hierbij wat tips: - Niet teveel spullen mee nemen in het vliegtuig - neem wat speelgoed mee waar die nu mee speelt - snacks die je kindje lekker vind meenemen - laat je kindje lekker veel lopen op het vliegveld voor je het vliegtuig in gaat - Geef wat drinken tijdens opstijgen - Blijf vooral zelf rustig, dan is je kindje het 9 van de 10 keer ook - geniet!

één maand geleden

Ik lees mee! Wij gaan in Juni ook naar de Canarische eilanden, onze dochter is dan net 2 jaar!

één maand geleden

Reactie op Asmae1990

Hi!! Wat leuk dat jullie op vakantie gaan! Wij zijn inmiddels al 2x gaan ...
Hoiii, Super bedankt al voor deze tips. Je mag dus wel snack meenemen voor kinderen vanuit huis..wilde dit nog evt navragen bij tui

één maand geleden

Reactie op Astrid AA

Hoiii, Super bedankt al voor deze tips. Je mag dus wel snack meenemen voor ...
Ja zeker! Eten voor baby's / kindjes mag mee aan boord. Let alleen wel op richtlijnen qua vloeistoffen.

één maand geleden

Wij moesten onze easywalker miley inchecken bij tui naar Tenerife . De buggy kwam niet op de bagageband terecht maar bij de bagageband voor afwijkende bagage . Kleine tip want wij hebben lang staan wachten bij de gewone bagageband

één maand geleden

Ik had voor al m’n kids, ook onze jongste (wordt in mei 2) een kleine rugzakje gemaakt met wat ‘nieuw’ speelgoed/kleurtjes en wat lekkere snacks etc. Ze vonden allemaal het uitpakken van het tasje heel leuk en konden zo steeds met iets nieuws spelen, verder hebben wij de iPad (opgeladen en met gedownloade filmpjes) mee, was ook een succes. Lekker zorgen dat je met een kindje een plekje bij het raam hebt, heel leuk om naar buiten te kijken. En verder zoals al gezegd werd, maak je niet te druk, dat merkt je kindje zeker. Zo relaxed mogelijk, maakt het voor je kindje ook fijn! En als ie huilt of het moeilijk vindt, bedenk dan die mensen zie je toch niet meer en je kan daar echt niks aan doen. Komt goed! ☀️

23 dagen geleden

Wij zijn al naar Bonaire gevlogen met tussenstop ongeveer 10 uur vliegen. Ik had extra been ruimte geboekt niet diegene bij de nooduitgangen maar daar tussen in. Daar kon ze dan op de grond heerlijk spelen. Verder lopen ze veel. Voor die 4 uur luister maar gewoon naar wat ze willen. Wilt ze drinken? Prima. eten? Prima. Tv kijken? Prima haha maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Verder had ik een tas met haar spullen. Nieuw speelgoed, dingen die hij/zij leuk vind. Onze dochter houd van tekenen op een soort van tablet. Luiers, billendoekjes, allemaal kleine bewaardoosjes met verschillende snackjes. Wij hadden een extra stoel geboekt voor haar maar hier wilde ze niet veel op zitten behalve als er eten kwam. Geef met stijgen en landen drinken of een speen zodat ze blijven slikken. Wij hadden een buggy die mee het vliegtuig in mocht zodat je die meteen bij het landen weer kan gebruiken :) Ze heeft die 10 uur niet geslapen op de laatste 10 min voor landen na. En ze heeft geen 1 keer gehuild. Wissel ook af met je partner als deze mee gaat. Komt goed mama!