18 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik was ook klaar met die wegwerp van Medela! Heb al ruim 1,5 maand wasbare zoogcompressen en heel blij mee! Heb op bol die van Nutrea besteld, zijn top. Enige nadeel is dat het 6 paar zijn en ze niet in de droger kunnen, dus af & toe grijp ik mis. Maar goed we wassen toch genoeg 😉 ik zou het doen!

3 jaar geleden

Ik had die van petit lulu. Winkels die wasbare luiers verkopen hebben vaak ook zoogcompressen.

3 jaar geleden

Ik heb 2 sets van little lamb gemaakt van bamboe en die zijn prima. Doen wat ze moeten doen.

3 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/nutrea-wasbare-zoogcompressen-herbruikbare-borstcompressen-12-stuks-o12cm-met-opbergzakje-en-waszakje/9300000062962056/?bltgh=lcLaHOBrOb-QgxQDe-lCFQ.2_26.27.ProductImage Ik heb deze alleen ander merk maar zijn hetzelfde. Heb er 2 besteld zodat je genoeg paar hebt om paar dagen vooruit te kunnen. Heel handig dat waszakje er al bij zit. Daar doe ik gelijk de gebruikte compressen in en dan kan dat zakje zo mee de was in. Ik ben zo blij met wasbare zoogcompressen, zitten veel lekkerder dan die wegwerp!

3 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Ja ik was ook klaar met die wegwerp van Medela! Heb al ruim 1,5 maand wasba ...
Oeps, ik gebruik deze ook maar wist niet dat ze niet in de droger mogen! Is dat omdat ze dan sneller slijten of verliezen ze echt hun werking (nog niet gemerkt moet ik zeggen gelukkig!)

3 jaar geleden

Reactie op rianne123456

Ik heb 2 sets van little lamb gemaakt van bamboe en die zijn prima. Doen wa ...
Ik heb ook deze van little lamb bamboe, erg fijn! Voor s nachts heb ik de grotere variant van 13cm doorsnee.

3 jaar geleden

Reactie op Heleen400

Ik heb ook deze van little lamb bamboe, erg fijn! Voor s nachts heb ik de g ...
Ja ik ook! Super fijn. Evt kan je ze in de droger doen. Die van medela zijn ook prima. Maar hebben een soort plastic achterkant. En zijn 11cm doorsnee. Ik heb dus ook liever die van 13cm!

3 jaar geleden

Bamboo baby verkoopt ze ook. Ook wasbare luiers maandverband etc....

3 jaar geleden

Gebrui ze van Happy Bear, vind ze ideaal. Kreeg ook een handig zakje bij om ze te bewaren https://happybeardiapers.com/products/wasbare-zoogcompressen

3 jaar geleden

Goed bezig, scheelt veel afval! Ik heb die van Little Lamb, bevallen goed.

3 jaar geleden

Ik heb ook die van nutrea. Ik vind ze veel beter werken dan die wegwerp die ik tijdens mijn eerste zwangerschap had. Ze lekken veel minder snel door!

3 jaar geleden

Reactie op Lupin

Oeps, ik gebruik deze ook maar wist niet dat ze niet in de droger mogen! Is ...
Geen idee dst stond op de verpakking. Maar ze werken dus nog steeds als ze in de droger gaan? Ik leg ze ondersteboven op een droogrek, dat stond erop 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Geen idee dst stond op de verpakking. Maar ze werken dus nog steeds als ze ...
Ja ze werken nog steeds gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op Lupin

Ja ze werken nog steeds gelukkig!
Als je ze in de droger stopt worden ze fluffy en nemen ze minder op, net als handdoeken. Een ruwe handdoek droogt ook beter dan zo'n super zacht exemplaar 😊 Ik denk dat het daarom is!

3 jaar geleden

Ik gebruik wegwerp van Kruidvat/AH... Verschillende wasbare geprobeerd maar vond ik niet prettig... Wij hebben gekozen voor andere dingen om de hoeveelheid afval te verminderen.

3 jaar geleden

Ik heb wasbare bamboo zoogcompressen van Ali express. Bevallen super goed!