3 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter! Bij mijn eerste kindje was dat ook toen hij geboren werd. Wij hebben toen in het ziekenhuis meteen de tip gekregen om het matrasje bij het hoofdeinde iets omhoog te doen. In de wieg hadden wij hier een klein kussentje van de bank voor gebruikt, maar je kan ook een handdoekoprollen. In het ledikant hebben we er toen wel een speciaal schuinlopend kussen voor gekocht welke we onder het matras hebben gelegd. Daarnaast merkte wij ook dat hij op zijn zij minder benauwd was dan op zijn rug dus ondanks dat zk, vk en kh tegenwoordig zeggen dat ze op hun rug moeten slapen hebben wij toen een zijslaap kussen gekocht en ons mannetje heeft naast een mooi rond hoofdje 馃槄 nooit meer gesnurkt 鈽猴笍 Hij is nu 5 dus hebben we toch iets goed gedaan denk ik dan.

4 jaar geleden

Wel spannend advies, in de maxi cosi laten slapen. Heb elke keer meegekregen dat ze maximaal 2 uur in de maxi cosi mogen.

4 jaar geleden

H茅 hoi. Mijn zoontje had dit ook na zn geboorte. Wij hebben zijn hoofdeinde met een handdoek opgehoogd, hierdoor sliep hij tot een uur of 3 in zijn eigen bed, na de fles snachts lukte het liggen hem niet meer en sliepen wij om de beurt het 2e deel van de nacht met hem op onze borst zodat hij rechterop lag. We zagen door de weken heen dat hij steeds iets langer plat kon liggen en na 10 weken was dit bij ons zo goed als over.. overdag had hij er ook geen last van alleen de nacht was te lang.. Succes en ik hoop dat het bij jullie mee mag vallen!!