12 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze klaar liggen! De vormpjes zijn stoepkrijt! En dan doosje rozijntjes ernaast ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Wimafé

Wij hebben deze klaar liggen! De vormpjes zijn stoepkrijt! En dan doosje ro ...
Dat is leuk! Waar heb je die van?

4 jaar geleden

Reactie op Wimafé

Wij hebben deze klaar liggen! De vormpjes zijn stoepkrijt! En dan doosje ro ...
Wij hadden deze ook! Zijn goed in de smaak gevallen bij iedereen, vond ze heel leuk. Ik heb ze besteld via kindertraktaties.

4 jaar geleden

Even googlen op: Geboorte stoepkrijt traktatie. Dan kom je veel verschillende tegen, Misschien ook wel wat bij jou in de buurt. Of net een wat andere samenstelling die bij jou past 😉

4 jaar geleden

Hoi, Wij hebben voor onze dochter van bijna 2 ook een traktatie klaarstaan voor op de dagopvang. Ook stoepkrijt, maar hoefde van mij niet per se geboorte figuren, dus ik heb zelf pakketjes gemaakt. 2 krijtjes en een doosje rozijntjes.

4 jaar geleden

Ik heb deze geknutseld voor op de opvang bij mijn dochtertje

4 jaar geleden

Ik heb deze doosjes bij de wibra gekocht, gevuld met een roze ballon en een doosje rozijntjes. En de stickers zijn van Bol 😀

4 jaar geleden

Reactie op MB2018

Ik heb deze doosjes bij de wibra gekocht, gevuld met een roze ballon en een ...
Dit zit erin

4 jaar geleden

Badeendjes met doosje rozijntjes :-)

4 jaar geleden

Wij hebben dit klaar liggen.

4 jaar geleden

Wij hebben dit gedaan. Een stuk stoepkrijt in de vorm van een dier en een doosje rozijnen..

4 jaar geleden

Ik heb bij geboortesnoepjes.nl besteld. Je hebt daar hele leuke dingen! Ik ben voor zakjes met dextrose hartjes in het blauw gegaan met een sticker “Hoera een broertje” erop. 😊