42 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Isa03
Tip: koop verschillende kadootjes en laat de leidsters uitdelen. Zo heeft e ...
Hier ben ik het zo mee eens. Wat een troep wordt er uitgedeeld door en aan baby's die te jong zijn om het te snappen.
Maar.. mn zoontje zit in een 0-4 groep en ik denk dat de peuters een traktatie wel waarderen. Ik denk dat ik de leidsters even om advies ga vragen, die zien alles voorbijkomen dus weten ook wat het meest gewaardeerd wordt.
één jaar geleden
Heb gehoord dat waar mijn zoontje zit geen kadootjes mag dus echt alleen gezond iets met kaartje eraan ofzo!
één jaar geleden
Reactie op MamaLi90
Ik zag laatst in een ander topic voorbij komen dat ze een voorleesboekje ha ...
Dat voorleesboekje is inderdaad ook wel een goed idee! Misschien ga ik dat wel doen
één jaar geleden
Wij hebben besloten niks uit te delen. Ze krijgt er zelf niks van mee en wij werden ook een beetje simpel van de rozijnen, klei en plastic rommel de ze steeds krijgt.
De juffen krijgen wel wat lekkers, maar verder besloten om ons er niet druk over te maken. Een boekje voor de groep is een leuk idee, maar we brengen er al genoeg geld heen 🤭.
één jaar geleden
Uitdeelboekjes van Muis... dat vind ze zelf ook heel leuk, van die kleine boekjes
één jaar geleden
Reactie op liefdesgeschenk2022
Heb gehoord dat waar mijn zoontje zit geen kadootjes mag dus echt alleen ge ...
Op het Kdv van mijn zoontje mag ook niks meer geen cadeautjes en geen traktatie😢.
één jaar geleden
Reactie op FamkeBuijs
Op het Kdv van mijn zoontje mag ook niks meer geen cadeautjes en geen trakt ...
Dat is toch saai!! Snap ook niet zo wrm niet maar goed hun beleid!
één jaar geleden
Ik koop een groepscadeau, iets waar alle kindjes iets aan hebben en wat op de crèche blijft. Een voorleesboek of knutselspullen. Dat hebben ze nog het liefst.
één jaar geleden
Hele domme vraag misschien, maar kun je prikkertjes al een dag van tevoren in (in dit geval) mandarijntjes prikken? Of raken ze dan rot/uitgedroogd?
één jaar geleden
Wij hebben uitdeelzakjes met een knijpfruitje en een badspeeltje erin. Bij onze opvang moet het gezond zijn en mijn zoontje speelt zelf graag met de badspeeltjes. Daarnaast kunnen de jongere kindjes het knijpfruitje ook redelijk snel eten of evt bewaren. Heb zelf al een aantal traktaties weg moeten gooien omdat hij het toen nog niet mocht hebben en het zelf opnieuw was ingepakt waardoor het niet meer langer houdbaar was. Voor de leidsters heb ik een doosje celebrations.