10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan. Net boven de eerste trede (misschien bij jullie de tweede). Hij kan wel op die eerste trede gaan staan zoals je ziet, maar verder komt hij niet. En onder de onderste trede door past hij niet.

één jaar geleden

Wij hebben een houten constructie gebouwd en deze afgedekt met laminaat. Het is niet mooi maar het werkt wel

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Wij hebben het zo gedaan. Net boven de eerste trede (misschien bij jullie d ...
Wij hebben het ook zo gedaan. Onder de onderste trede nog een latje gemaakt zodat er er ook niet onderdoor past.

één jaar geleden

Wij hebben het hekje ook op de eerste trede moeten plaatsen. Eerst had ik het hekje voor op de trede geplaatst, maar dan komt je voet op de balk. Dat werkt dus niet 🤣 Ons zoontje kan dus ook op de eerste trede staan, maar kan er gelukkig ook weer vanaf. Toch houden we de deur naar de gang ook maar zoveel mogelijk dicht.

één jaar geleden

Bij ons past hij precies onder de leuning.. heb je dat al geprobeerd? Kijk..

één jaar geleden

Oh wacht in zie je probleem.. vind het lastig om op jouw foto diepte te zien.. maar nu ik goed kijk zie ik dat jullie houten balk pas gelijk staat met trede 2. In dat geval denk ik dat je het hekje na de eerste trede moet maken en hopen dat hij onder de leuning past.

één jaar geleden

Wij hebben precies dezelfde trap. Zal even fotos maken hoe het bij ons zit. Hij zit dan schuin over de eerste trede heen

één jaar geleden

Links aan de wand

één jaar geleden

Rechts aan de trap

één jaar geleden

Ik denk dat wij voor de optie gaan met een plankje onder de laatste trede en dan het hekje toch wat hoger plaatsen. Iedereen bedankt voor jullie tips!