16 Reacties

4 jaar geleden

Newbornset raad ik zeker aan! Let er wel op dat je daarvan ook een oud en nieuw model van hebt

4 jaar geleden

Stoelen vanaf 2003 kan die op

4 jaar geleden

Newbornset raad ik zeker aan! Let er wel op dat je daarvan ook een oud en n ...
Fijn om te horen. Hoe kan ik het verschil zien? Ik ben voornemend het tweedehands te kopen

4 jaar geleden

Reactie op Rss176

Stoelen vanaf 2003 kan die op
Yess maar ik ben tweedehands aan het kijken en helaas krijg ik niet vaak een jaartal erbij en is het serienummer weg. Ik ben benieuwd of het ook te zien is aan de stoel zelf om welk model het gaat

4 jaar geleden

Reactie op WatermanFebruari

Yess maar ik ben tweedehands aan het kijken en helaas krijg ik niet vaak ee ...
Dat durf ik je niet te zeggen.

4 jaar geleden

Ik ben ook heel enthousiast over de stokke tripp trapp. Buiten dat deze een oud en nieuw model heeft, bestaat er sinds enkele jaren ook de stokke steps. Ik twijfel zelf nog of ik voor de tripp trapp ga of de steps. Vind dat ze beide voor- en nadelen hebben.

4 jaar geleden

Kijk ook eens naar die van Kidsmill ;) is goedkoper en heb je heel veel uitbreid mogelijkheden.

4 jaar geleden

Hallo. Het oude mode van Tripp Trapp heeft 2 gleuven aan de binnenkant waarin een houten beugel geplaatst kan worden. Deze worden echter niet meer gemaakt omdat je best wat kracht moet zetten om de beugel vast en los te maken. De beugel is iets groter dan de babyset en kan dus worden losgemaakt om het kind zelf van de stoel te laten klimmen. Vaak haal je de babyset eraf als kinderen dat zelf kunnen, maar soms hebben kinderen het nog wel even nodig om ‘vast’ te zitten. Een riempje over de schouders is dan een alternatief. Op het oude model moet je de anti kiep steuntjes op de stoel schroeven, waar je deze bij het nieuwe model erop kan schuiven. Dat is veel minder gedoe;-) De onderdelen zoals de voetenplank en rugsteunen zijn niet uitwisselbaar. De afmetingen hebben kleine verschillen. Vandaar dat er een newbornset is voor zowel het oude model als het nieuwe model. De newbornset is zeker aan te raden! Verder zijn de modellen gelijk aan elkaar. Welke keuze je maakt, maakt volgens mij niet uit. Als je maar de juiste accessoires erbij koopt, anders past het niet goed :) Hopelijk heb je hier wat aan! Groetjes

4 jaar geleden

Reactie op Lisa98-24

Kijk ook eens naar die van Kidsmill ;) is goedkoper en heb je heel veel uit ...
Ga ik zeker doen!

4 jaar geleden

Reactie op Veertje93

Hallo. Het oude mode van Tripp Trapp heeft 2 gleuven aan de binnenkant wa ...
Dit is harstikke duidelijk en handig. Bedankt dat je de moeite hebt genomen dit uit te typen. Super! Fijne dag

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht met blackfriday deal (gratis baby set) Nou twijfel ik of ik de newborn set ook zal bestellen…

4 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen of dit een nieuw of oud model Tripp Trapp is. Het serienummer is niet meer te zien. Ik denk zelf een nieuwe model. Dankjulliewel!

4 jaar geleden

Reactie op Desja

Kan iemand mij vertellen of dit een nieuw of oud model Tripp Trapp is. Het ...
Durf het je echt niet te zeggen

4 jaar geleden

Reactie op Desja

Kan iemand mij vertellen of dit een nieuw of oud model Tripp Trapp is. Het ...
Ik kan het door de schaduw niet goed zien. Als er aan de binnenkant, ter hoogte van de rugleuningen, twee sleuven zitten is het een oud model (1 sleuf aan elke kant). Zo niet, dan is het een nieuw model.

4 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reactie