25 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op rianne123456
Ik schrik echt van hoeveel tijd sommige kindjes tv kijken! Hier kijkt ze bi ...
Normaal laat ik deze voor wat het is. Maar ik stoor me aan je berichtje. Hij is overbodig. Niemand heeft er wat aan om te weten dat je er van schrikt. Dit komt erg verwijtend over. Laat iedereen het lekker zelf bepalen. En doe zelf waar je je goed bij voelt.
3 maanden geleden
Reactie op Camplies
Normaal laat ik deze voor wat het is. Maar ik stoor me aan je berichtje. Hi ...
Wat fijn dat je er wat van hebt gezegd. Dit sterkte mij al een poosje of ik er wat op moest zeggen. Laat iedereen in zijn waarde. Kinderen ontkomen toch niet aan filmpjes kijken, of het nou op de tv of telefoon etc is. Ik heb er echt geen problemen mee, maar het moet niet teveel zijn en ze mag het ook niet elke keer als ik vind dat ze genoeg heeft gekeken.
's Ochtends heerlijk even bij ons in bed tv kijken zodat we niet al om half 7 beneden zitten😅 en vaak als ze thuis zijn van de opvang dan willen ze gewoon even voor de tv zitten want dan zijn ze zo moe. Nou helemaal prima.
Ik neem aan dat je zelf ook gewoon tv kijkt en op je telefoon zit?🤨
3 maanden geleden
De WHO raadt aan voor kinderen van 2-6 jaar max 1 uur per dag en daar houden wij ons de meeste dagen aan. Vaak gebruik ik dat uur om te koken en de keuken op te ruimen, gezonde maaltijden zijn ook belangrijk en als je de scherm tijd niet overdrijft denk ik dat de schade wel meevalt. Zeker als je op andere momenten wel lekker naar buiten gaat, voorleest of andere stimulerende activiteiten onderneemt.
2 maanden geleden
Reactie op rianne123456
Ik schrik echt van hoeveel tijd sommige kindjes tv kijken! Hier kijkt ze bi ...
Ik denk dat de kindjes in deze groep zelden tot nooit “uren” voor de tv zitten …. Bij ons staat de tv ook bijna altijd aan op de achtergrond en soms kijkt hij even en staat dan op en gaat spelen, tussen het spelen door kijkt hij soms weer even als hij iets interessants ziet en daarna gaat hij weer spelen, daar zit een groot verschil in. En ja wij moeders moeten ook gewoon koken en huishouden doen en soms is het dan ff handig dat beeldschermpje